{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Biltyve..? {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det lige de lang fingrede biltyve så tit er på spil??? Har fået taget 2 radioer.. og her den 1.Maj tog de sku hele bilen... en Golf Turbo-Diesel.. men hvorfor tager de det ikke med ro.. i stedet for at smadrer hele bilen indvendig...? og halvt udvendigt...! Er jeg den eneste der her inde synes at tyvene skal straffes hårdere?? Fx at stjæle en bil....? Hvor meget kan man få for det? Næsten ikke en skid...! eller stjæle en radio fra en bil..? Jeg mener jo selv af ophidselses at de skulle have et nakkeskud.. mennnnnn det er jo for hårdt.. men burde komme i fængsel i mindst en månede.. lige med det samme man blev taget for sådan noget snavs...! så man virkelig kunne mærke det...! Hvad mener I straffene skulle være???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Biltyve..?
  • #1   4. maj 2003 Hej Allan,

    Jeg er helt enig. Der burde være hårdere straffe for indbrud i biler - er ikke klar over om straffen for indbrud i en bil er oppe på niveau med straffen for indbrud i et hus, men det mener jeg det burde være.

    En anden ting - har en bilalarm nogen effekt overfor eventuelle indbrudstyve eller er de skideligeglade?

    Lasse


  • #2   4. maj 2003 Hey...
    Ked af at høre at den er væk. men se det fra den lyse side... du slipper for flere motorproblemer :o)

    - men mon ikke den bliver fundet bakket ind i en guldsmed eller lign. i næste uge?!?!

    Har forresten hørt om en der, den første måned han havde sin bil, havde sat snor i, som endte i en klokke i soveværelset... Tror det var bitter erfaring...

    Adios


  • #3   4. maj 2003 De sku hænges op i øjenbrynene og tvinges til at blinke 10 gange! Spøg til side, men jeg holder med jer alle i at de burde have en hurtigvirkende straf for det lort de render rundt og laver.

  • #4   4. maj 2003 Jeg syntes bestemt også at biltyve burde straffes hårdere. Jeg kan kun forstille mig hvordan det er at få stjålet sin elskede bil som man har brugt tid og penge på. Jeg er selv bange for at der er en der gerne vil "låne" min på et tidspunkt så det er blevet til en vane at om natten står den i garagen og så står der 2 andre biler bagved. Så er det lidt sværere at være biltyv smiley

  • #5   4. maj 2003 De skulle bare have ben og arme skåret af, så gør de det aldrig igen.

    At få stjålet eller lavet hærværk på sin bil er jo næsten det samme som hvis ens 8 årige barn kom hjem og var blevet gennemsmadret til ingen verdens nytte.

    Så jo tak, hårdere straffe.


  • #6   4. maj 2003 For det er sku træls man ikke kan have noget for sig selv...! Bilen er blevet fundte igen..! Først har de sparket på døren.. så er den gået op.. Så har de ellers smadret tændningslåsen... og alt plastik omkring den... og hæven og vreden i ratstammen.. den er vredet total skæv.. Det har sku været en storog stærk tyv...! Men rat låsen har slået til et par gange... for den har været kørt på en kant... Så trianglen, den der sidder og holder stødddæmper og alt det ned foran... er bukket total sammen.. forhjulet sad henne i panelet...!!!!! Og da vi fandt skulle den jo på værksted... og der slog ratlåsen til et par gange... så nok derfor den har været kørt på en kant sten.. men de har ikke taget en skid... ikke en gang de penge der lå foran gearstangen.. eller anlæget.. Han har bare skulle køres ud i den anden ende af byen, hvor politiet fandt den...! Så der kommer snart alarm i den... men plejer at parkere ved siden af en Golf VR6'er så hvorfor tog de ikke den...? ;o( Men jeg synes at straffenen skal sættes op.. så man mærker det.. at man kommer ind og side med det samme... og gerne et pænt stykke tid...! Og man skulle betale alle skaderne man har forvolt...! Hver og en....!!!!!!! Men hvorfor er de ikke højere???

  • #7   6. maj 2003 Hej Allan.
    Ja det med nakkeskud er jo lige før, det gør de jo næsten i de lande, lidt syd for os.
    Vidste biltyvene at staffene for at stjæle fra andre, og specielt fra bilejerne var højrere, var der heller ikke så mange der gjorde forsøg på det.
    Næ du, de ved godt der ikke sker dem noget, men hvor herre bevares, hvis det var dem selv det gik ud over.
    Bilen er trods alt, for de fleste af os, vort kæreste eje, (og dyreste)
    Så det er sku skammeligt man så ikke kan ha sine ting i fred.
    Så mit bud på en staf er en ordentlig røvfuld enten af os det går ud over, eller i lukkede rum af en betjent, selvom vold måske ikke altid er løsningen.


  • #8   6. maj 2003 Jimmi M.
    Du har helt ret.
    Da jeg for mange år siden, havnede på ungdomsydelse på et par måneder, havde jeg svært ved at købe en bil for det beløb, ikke engang på afbetaling.
    Hvordan H . . . . . . har de ovnbagte råd til at køre i en bil, man ved fuldt normalt arbejde idag, ikke engang tør drømme om ??????
    Hvor komme mønten fra, ??
    Ja jeg må nok også til at beherske mig, men man gør sig sku nogle tanker.


  • #9   6. maj 2003 Hej Brian J
    Det jeg skrev til Jimmi, var også et indlæg til dig smiley


Kommentér på:
Biltyve..?

Annonce