1.450 visninger
|
Oprettet:
ukendte numre ang salg (fup/sandt) {{forumTopicSubject}}
jeg har fået to beskeder hvor i der står på engelsk om jeg stadig har min bil til salg. de er begge skrevet på samme måde. har prøvet at lede efter deres landkode i nummeret men kan intet finde. der står at jeg skal skrive tilbage til deres mail. så ville lige hører om det en form for svindel der kører rundt.
jul 2003
Følger: 18 Følgere: 19 Biler: 10 Emner: 27 Svar: 457
igår fik jeg endag et opkald om den var til salg billigere ved en i kbh, anmeldte annoncerne og nu er de slettet, Ved ikek lige hvad der sker for folk om det bare er kedsomhed eller hvad helvede det er..
maj 2009
Følger: 42 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 14 Svar: 30
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 837
aug 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 230 Svar: 626
aug 2011
Følger: 30 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 141
aug 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 230 Svar: 626
jul 2003
Følger: 18 Følgere: 19 Biler: 10 Emner: 27 Svar: 457
Hej ,
Tak for din interesse i min bil. Undskyld, jeg taler ikke dansk sprog. Jeg bruger Google Translate til at oversætte fra engelsk til dansk. Hvis du kender engelsk , foretrækker jeg at reagere mig på engelsk , eller du kan bruge Google Translate.
Tak for din interesse i at købe min :Skoda Superb, 1,9 TDi Classic. Pris :Kr. 48.000. Carl er i fremragende stand , ikke noget problem , har ikke en eneste ulykke , et sæt vinterdæk er på, alle væsker skiftet .
Jeg er fra Newcastle , England, men jeg har arbejdet i Danmark i de senere år. Jeg har for nylig vendte tilbage til England, og jeg er nødt til at sælge bilen , som jeg har brugt i Danmark. Også , jeg kan ikke køre bil i England, der har rattet i venstre side.
Jeg vil også gerne nævne, at bilen er registreret i Danmark, skatter og afgifter betalt.
Jeg har meget travlt med mit nye job , så kontakt mig, hvis du er seriøs om at købe bilen, og du har penge.
Du kan se billeder af min bil uploadet her: http://postimg.org/gallery/9zx2gor6/
P.S. If you know english please reply me in english
ukendte numre ang salg (fup/sandt)