{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.450 visninger | Oprettet:

ukendte numre ang salg (fup/sandt) {{forumTopicSubject}}

jeg har fået to beskeder hvor i der står på engelsk om jeg stadig har min bil til salg. de er begge skrevet på samme måde. har prøvet at lede efter deres landkode i nummeret men kan intet finde. der står at jeg skal skrive tilbage til deres mail. så ville lige hører om det en form for svindel der kører rundt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ukendte numre ang salg (fup/sandt)
  • #3   6. nov 2013 Jeg får os en del af dem på min skoda..

igår fik jeg endag et opkald om den var til salg billigere ved en i kbh, anmeldte annoncerne og nu er de slettet, Ved ikek lige hvad der sker for folk om det bare er kedsomhed eller hvad helvede det er..

• #4   6. nov 2013 pas på med det det er en fusker, oplevede det med en der hed daniela eller noget i den stil. hun ville betale med paypal og få bilen hentet. ringende til paypal og spurgte hvordan det foregik, de fortalte det var fup.

• #5   6. nov 2013 Hvad er nummeret? Neej, selvfølgelig er det da ikke et forsøg på at svindle. Danmark er jo et af de billigste lande og købe biler i, da vore afgifter er så lave.. Sælg du trygt til ham smiley

• #6   6. nov 2013 det ene nummer kan jeg ikke se. der står squ et navn og jeg har det ikke engang kodet. det andet nummer er +16629857310

• #7   6. nov 2013 DET FUP Ignorer det..

• #8   6. nov 2013 tænkte det nok. ville lige spørge for en sikkerheds skyld

• #9   7. nov 2013 Her er svaret fra ham der har min bil tilsalg når man spørger på den smiley

Hej ,
    Tak for din interesse i min bil. Undskyld, jeg taler ikke dansk sprog. Jeg bruger Google Translate til at oversætte fra engelsk til dansk. Hvis du kender engelsk , foretrækker jeg at reagere mig på engelsk , eller du kan bruge Google Translate.
    Tak for din interesse i at købe min :Skoda Superb, 1,9 TDi Classic. Pris :Kr. 48.000. Carl er i fremragende stand , ikke noget problem , har ikke en eneste ulykke , et sæt vinterdæk er på, alle væsker skiftet .
    Jeg er fra Newcastle , England, men jeg har arbejdet i Danmark i de senere år. Jeg har for nylig vendte tilbage til England, og jeg er nødt til at sælge bilen , som jeg har brugt i Danmark. Også , jeg kan ikke køre bil i England, der har rattet i venstre side.
    Jeg vil også gerne nævne, at bilen er registreret i Danmark, skatter og afgifter betalt.
    Jeg har meget travlt med mit nye job , så kontakt mig, hvis du er seriøs om at købe bilen, og du har penge.
    Du kan se billeder af min bil uploadet her: http://postimg.org/gallery/9zx2gor6/

P.S. If you know english please reply me in english

Kommentér på:
ukendte numre ang salg (fup/sandt)

Annonce