{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

To spørgsmål omkring Vw Sharan. {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.
1)
Vi har lige været ude og købe en Vw Sharan fra 1996 (Kørt 211.000Km).. Men bilen er på gule plader, men vi fik sæder med til den, spørgsmålet er så. Hvad kan vi få i bøde hvis vi smider de tre sæder i, og der sidder feks en person bag i ? - Hvor han har sele på.. Og bilen er jo som sagt på guleplader.
2)
Er der nogle der har en ide om hvad afgiften vil blive for at få den på hvide plader ? Når den er på gule nu, og man så får betalt sig frem til at få hvide ? Vi har jo alt til den, sæder og sikkerheds seler..
Håber der er nogen der kan hjælpe mig - Og det er til at forstå hvad jeg mener smiley

Mvh.Mads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  To spørgsmål omkring Vw Sharan.
  • #1   23. apr 2006 Shit det var da noget værre end jeg først havde troet.. Hvad så med de penge der første gang er blevet betalt til afgiften, for at få den på gule plader.. Får man dem tilbage ? Eller blev de trukket fra beløbet til de hvide ? Eller ?

Mvh:Mads

• #2   23. apr 2006 Hmm... Hvis du har en bil på gule plader, så må den da være billigere og sætte på hvideplader frem for een bil uden afgift der skal på hvide plader. eller er jeg helt gal på den ??

Karsten

• #3   23. apr 2006 Okay øv også, men tak for hjælpen Bdog.
    Karsten: Ja lige præcis det troede jeg da også ?
    Men det ser ud til at de vudere afgiften til ca 100.000kr der inde, så er det jo så det om det kan gå... smiley

Mvh.Mads

• #4   23. apr 2006 Hvis du bliver stoppet med personer bagi, så konfiskerer toldogtskat bilen. Der skal derefter betales afgift af hvide plader og en bøde på størrelse med afgiften inden bilen bliver frigivet. Så det er helt klart en dårlig idé.

Kommentér på:
To spørgsmål omkring Vw Sharan.

Annonce