{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Ang fælge og et mål {{forumTopicSubject}}

Har fundet nogle fælge som ville være perfekte til min bil . Dog skal jeg bruge slingrebolte . Og så har jwg det problem med et målet . Det er 20 og sku gerne være 35 . Men jwg har hørt man kan få fræst lidt af fladen hbor fælgen går på navet. Så fælge kommer længere ind . Nogle der kan be/afkræfte det ? Og evt hvor henne ? Er fra vestsjælland . Det drejer sig om nogle fælge der 9 tommer bredde og med et på 20 . Og de skal sidde på min A4 avant b5 . Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang fælge og et mål
  • #1   10. nov 2013 Umiddelbart lyder det ikke som om at de er "perfekte" til din bil smiley ..

• #2   10. nov 2013 Hvor meget gods tykkelse (cylindrisk og uden konus) er der i bolthullerne i fælgene nu? Der skal minimum være mindst 6mm cylindrisk gods. Så er der fx. 1cm kan du kun fræse 4mm af anlægsfladen.
    Hvis du begynder af få fræset mere af bagsiden/anlægsfladen, skal du samtidig have fyldt alu i bolthullerne, da du ellers fræser konus´en til boltene i fælgene væk.

Men med mindre de er meget specielle og simpelthen ikke laves til din bil, vil jeg finde nogen som passer bedre.. Det koster ALTID mere end man regner med og det er ikke altid man har overblik over andre kommende problemstillinger efter fræsning (fx. at bagsiden af egerne rammer caliperne, navhullet ikke dybt nok til at centerringen eller bilens nav kan være der osv.osv.osv.) Det er ikke altid helt let.
    En anden ting er hvis du skader en fælg som ikke kan laves, står du med 3stk. total ubruglige fælge hvor du ikke kan få en ny uden modificeringer..

• #3   10. nov 2013 Ja det Rigtigt . Men det nogle bbs original . Som ville være perfekte til bilen synes jeg . Men de går 1-1.5 cm ud over skærmene . Men er det billigere at få lavet skærmene billiger . Bilen skal males om her til foråret alligevel . Så det ville måske være en bedre løsning ? Mvh

• #4   10. nov 2013 Og tak for det gode formuleret svar . Det gav lige et anderledes syn på tingene smiley

• #5   10. nov 2013 Selv tak. jeg er glad for du kunne bruge svaret.

Kommentér på:
Ang fælge og et mål

Annonce