{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vito v6 224 hk efaring?
  • #1   11. nov 2013 Min arbejdsgiver har sådan en. og er ellevild med den.

Tror kun du skal glæde dig. smiley

• #2   11. nov 2013 Fedt. Det var netop sådan et svar jeg håbede på:) tak:)

• #3   11. nov 2013 Trækker som et lokomotiv - er dog lidt sidevinds følsom. Det er den første "kassevogn" som jeg har kørt 200 km/t + (målt på GPS). Har den med luftundervogn, lædersæder, navigation og triptronic. Motor/gearkasse er absolut i topklasse. Indstilling af diverse elektronisk udstyr er ikke ligetil som på en VW.

Min er en Viano Trend smiley

• #4   11. nov 2013 Fedt at hører könig. sidevindsfølsom.... tja det er jo en kassevogn:)

• #6   11. nov 2013 Jo det siger de fleste Christian. Må bare håbe det ikke er så slemt mere. Den bliver leveret med undervognsbehandling.

• #7   11. nov 2013 Kender en der har en, med 5 trins auto, kleemann software, 9,5 og 10x20" kleemann

Kanon bil ! smiley

• #8   11. nov 2013 Hey Casper. Ja den lyder fed. Ville også gerne have store alu til min, men da det stadig er en arbejdsbil så går det ikke. men har heldigvis automatgear i min. Det er vidst standart i sådan en idag

• #9   11. nov 2013 ligger godt på vejen lækker med luft undervogn! super trækkraft super komfort virkelig godt overblik! synes den er dejlig!

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #10   11. nov 2013 Jeg har en Vito 116 med automatgear som firmabil, det er godt nok "kun" en 4 cylindret med 163 hk, men den kommer nu godt afsted på motorvejen, på trods af en kampvægt på 2,9 ton. Jeg opdagede begyndende rust, som kommer frem under sealingen i toppen af bagdørene, det er så det eneste der har været...

• #12   11. nov 2013 hmmm... dyr vogn at holde kørende. Turboen sidder af lort og holder ca 200.000 km. Baghjulslejerne er i underkanten i dimenssionen så de holder heller ikke alverden men de trækker virkelig godt og kører rimelig fornuftigt. De er dog meget hårde i undervognen bagi

• #13   11. nov 2013 Eneste er at det er en Reanult motor, og synes det er lidt for trængt i kabinen i forhold til en Transporter T6, men ellers en super fed bil, var ude og testkøre en da firmaet besluttede jeg skulle kører i noget andet end den Sportsvan jeg kørte i,

• #14   11. nov 2013 Powerhønen>

Renault motor?

• #15   12. nov 2013 Ja, lad os få det åbenlyse ud af verden, JA jeg stavede forkert men den blev opfanget korrekt alligevel ikke?,
    Dernæst så ja så er det en Renault motor der ligger i Vito'erne, dette blev jeg oplyst, både af Mercedes forhandleren selv, men er også blevet bekræftet af flere dygtige mekanikere,

• #16   12. nov 2013 Jeg kan så GARANTERE dig for at der ikke sidder V6 CDI motorer i nogen som helst Mercedes fra en Renault.

....men de kommer til at bruge deres 1,6'ere i C og Vito's nye modeller med de små motorvarianter.

• #17   12. nov 2013 Google
    Renault 3,0 V6 dCi
    Oliepåfyldningen sidder modsat på mercedes motoren. Og totalt anderledes opbygning. Mig bekendt er det kun 1,6 130 hk dCi motoren mercedes vil låne

• #18   12. nov 2013 Det er da mercedes' egen motor. Den samme som sidder i f.eks w203 c320cdi som mine forældre har? Den kører rigtig godt den motor. Og deres rundede da 350.000km inden den sku ha ny turbo, hvilket da er godkendt... udover det har den aldrig fejlet noget i de 8 år og 385.000km den har rundet - trækker stadig rigtig godt og bruger ikke noget udover diesel...

Har en kammerat der har vito'en som firmabil, han er også voldsom glad for den, og kæmper nærmest med mester om hvem der skal køre i den...

• #19   12. nov 2013 Det ville da være mærkeligt hvis en Mercedes forhandler skulle oplyse sådan en oplysning forkert?
    Det var i marts mdr jeg var ude og kigge på ny firmabil, dvs inden de fik et facelift, og fik oplysningen bekræftet ved ikke mindre end 2 forhandlere, da den første forhandler kun havde nogen stående uden bagrude, og nej var ikke den lille Vito jeg kiggede på, dog heller ikke den store med 224hk, men jo Vito'erne kører super godt intet der, og skal ikke kunne udtale mig om holdbarhed på dem

• #20   12. nov 2013 Hvis det ikke er en 224hk så er det vel heller ikke en v6cdi? Eller i den gamle havde den "kun" 204hk...

• DisConFlubberated

#21   12. nov 2013 Powerhønen - hvordan er kabinen i en T6 i forhold til en T5?

• #22   12. nov 2013 Skal jeg ikke kunne sige da jeg aldrig har set en T5 indvendigt smiley

• DisConFlubberated

#23   13. nov 2013 Okay, for der er ikke ret meget plads i kabinen i en T5'er i forhold til den Vito jeg har at køre i. Udvendigt set er en T6 bare en faceliftet T5'er, efter hvad jeg lige kan huske...

• #24   14. nov 2013 Ja udvendigt er den, de har dog ikke samme mål, samt har de formindsket pladsen en smule i kassen for at lave mere plads i T6'eren, jeg kan personligt ikke sidde i en Vito, men sidder rigtig godt i T6'eren, og her snakker jeg hovedsageligt benplads da sæder mv føles for mig helt ens

• DisConFlubberated

#25   14. nov 2013 Så er der lavet om på kabinen i T6'eren, jeg er 176 høj, og mine ben kunne ikke rigtigt være nogen steder i en T5. I vito'en er der ingen problemer, det er lidt mærkeligt...

• #26   14. nov 2013 Okay, jeg er 185 og mine ben kan ikke være der i Vito'en, og som sagt intet problem i en T6 smiley

Kommentér på:
Vito v6 224 hk efaring?

Annonce