{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Holdbarhed C1 vs kia picanto
  • #1   15. nov 2013 Begge biler skal helt klart have en rustbeskyttelse så tidligt som muligt.

• Sebastian l
    Sebastian l Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 19 Emner: 15 Svar: 431
    #2   15. nov 2013 min mor havde en c1 som havde gået 170t Km da hun desværre totalskadet den men den kørte helt vildt stadig ingen problem...

• #3   15. nov 2013 Har haft den første model picanto, og mine forældre har kørt 50000km i deres nu, og den har der ikke været et eneste problem med, kun fået lavet service, og har gået 107000km nu

• #4   15. nov 2013 om det er den ene eller den anden tror jeg er ligegyldigt, det kommer jo an på kørslen og hvordan bilen er passet, skal den køre otorvej eller kun småture, for jeg ville personligt ikke købe en bil med micromotor der har pændlet 200km om dagen, en bil til 100kg fra ny hvor mon de har sparet henne motor og gearkasse er mit gæt, de er jo ikke bygget til at køre mange km

• #5   15. nov 2013 min svigerfar købte en picanto i 08 mener jeg,
    den nåede han at køre 240.000 km i inden han solgte den for nyligt.
    eneste rep var elektrisk servopumpe (på garantien) og en ny kobling ved 150.000 km (det skal lige siges at manden kører sine biler hårdt)
    derudover har den kun fået service og sliddele selvfølgelig

• #6   15. nov 2013 Har set en ældre picanto havde kørt 450.000... Kan ikke udtale mig og stand osv, men den kunne da køre! smiley

Kommentér på:
Holdbarhed C1 vs kia picanto

Annonce