{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.601 visninger | Oprettet:

Hvem er ejer af en Toyota iq {{forumTopicSubject}}

Nogen herinde der ejer en Toyota iq 1,3vvt og helst i sønderjylland , det jeg søger er en hvor jeg kunne prøve en tur for ligsom at se om det er noget for mig , Toyota har valgt ikke at sælge dette fantastiske stykke køretøj længere , den eneste jeg ikke har prøvet er en iq 1,3 , jeg spekulere på at købe en iq 1,3 fra Tyskland i orangemetallic er hellere ikke blevet solgt i dk , så håber nogen kan hjælpe med en tur. Vh Palle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem er ejer af en Toyota iq
  • #1   16. nov 2013 Bare en ide .. brugtvogns forhandlere i dit område - er der ingen af dem der har en du evt. kan prøve?

• #2   16. nov 2013 De har da flere af dem ved Toyota i Flensborg sidste måned jeg var der.....men om du må prøvekøre en er så en anden sag

• #3   16. nov 2013 vil du betale 100.000,- for typegodkendelse i DK?

profilbillede
  • #4   16. nov 2013 Tom C , skal til service næste uge ved Toyota i Flensborg , mener ikke jeg må køre en tysk bil.
    TWG , der er én tilsalg den står i Brovst Nordjylland SÅÅ helst ikk.

• #5   16. nov 2013 har engang kørt op i røven på sådan en.

• #6   16. nov 2013 Jo du må gerne køre i en tysk indregistreret bil, bare det forgår i tyskland

• #7   16. nov 2013 Tom C , okey det vil jeg lige snakke med Toyota i Flensborg om , det kunne være herr fedt hvis de havde en stående , jeg skal jo have 1 1/2 time til at gå mens de laver service på min iq diesel , tak for oplysningen Tom. smiley

• #8   16. nov 2013 bare til orientering. Jeg har købt en bil hos Toyota Flensburg og lavet service hos dem. De er rene idioter og svindler med deres regninger.

• #9   17. nov 2013 Har altid lavet service selv på fruens Toyota, men tror faktisk du har lidt ret. Ham vi plejer at købe reservedele ved i Flensborg er godt nok usympatisk og nedladende.
    Man kan se man "forstyrrer" ham hver gang man kommer og skal købe reservedele.

• #10   17. nov 2013 Tom og SH , Jeg er kommet ved Toyota i Flensborg (Autocentrum Lass) i godt 2 år ham jeg altid snakke med heder kay og taler dansk , jeg kan kun sige at besparelsen ligge på 50% mindst , han er altid høflig.og snaksaglig , deres arbejde har jeg ikke noget at klage og alt er til UG , hvis vi snakke arrogant opførelsen og hvor regningen ikke passede af H til ja det kender jeg godt Toyota i Sønderborg , men alt i alt , lige meget hvor godt et firma er vil der sikket kunne findes kunder der er tilfreds og kunder der er utilfreds , men én ting er sikket jeg skal der ned fredag.
    Vh Palle

• #11   18. nov 2013 Har tidl. handlet meget ved Ford i Flensborg. Her var Hr Jürgensen extremt høflig og venlig.
    BMW i Flensborg er sådan lidt "lala", de er flinke nok men man mærker tydelig de ikke gider kunder som selv servicerer deres bilen. De så helst at man triller bimmeren ind på deres værksted. De gider ikke skaffe en gearolie til min E46 uden jeg kommer med stelnummer på bilen, selv om jeg på 2 sek. kunne finde det via nettet og nummerpladeoplysningen
    Toyota er skrækkelig, han er noget at det mest uhøflige og utyske jeg har oplevet af alle de butikker jeg har været i. Han direkte snerrer efter en når man vil købe bundmåtter til en gammel spand af en Yaris fra 2003. Sidst vi var der sad han og kigge ind i skærmen og bevidst ignorerede os i 2-3 min. før han lige kunne sige "et øjeblik" på tysk. Hold fast hvor man IKKE føler sig velkommen.

Kommentér på:
Hvem er ejer af en Toyota iq

Annonce