{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.746 visninger | Oprettet:

Nissan vs Peugeot vs Toyota {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Har tænkt mig at købe en fabriksny bil inden for de næste 6 måneder....

Har set på mange muligheder og dem jeg synes er gode er:

Nissan Qashqai, Peugeot 2008, Suzuki S-Cross og Toyota Auris

Har en dårlig ryg og de er alle tre nemme at komme ind i.

Men søger en bil med god komfortabeiltet og god service fra forhandlerens side.

Samtidigt en god lav rente på finansiering og til sidst en god salgspris hvis jeg vil sælge den i fremtiden!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan vs Peugeot vs Toyota
  • #1   17. nov 2013 Toyota forhelvede!! Hvordan kan du være i tvivl smiley

  • #2   17. nov 2013 uden at have prøvet de andre biler end toyota'en så ville jeg vælge den.
    den ser sgu flot ud, især i stc. smiley kører også rigtigt fint.
    og toyota's service fejler ikke noget, jeg har været i lære som mekaniker ved en toyota forhandler.
    vi havde nogle motor der tog toppakninger. og de kunder der altid blev serviceret af autoriseret toyota værksted fik udvidet garanti på den fejl.


  • #3   17. nov 2013 ville vælge peugeot 2008`ern helt klart

  • #4   17. nov 2013 Jeg har dårlig ryg og havde en helt ny Auris til udlejningsbil sydpå i en uge i foråret.
    Det er nogle elendige sæder for at sige det mildt. Sæderne er alt for korte og dårlige justeringsmuligheder, Jeg vil anbefale dig at leje en bil et par dage og prøve inden du køber en ny.


  • #5   17. nov 2013 Toyota ligner lort.... eller de ligner Honda.

    Peugeot'en er faktisk ret fed men det er da totalt design ripoff af Qashqai'en. Og da det er det fedeste navn i flokken sååeh... smiley


  • #6   17. nov 2013 I det at du har dårlig ryg ville jeg vælge Nissan'en de er nemme at stige ind og ud af og behagelig at Køre i.

  • #7   17. nov 2013 Nu har jeg også glemt at nævne at det er Auris Touring Sport!

    Og at det er diesel versionen på dem alle!!!


  • #8   17. nov 2013 I går spurgte du på en Corolla
    I forgårs spurgte du på en Prius
    I dag spørger du på en auris en qashqai en s-cross og en 2008, tror det er nemmere hvis du bliver enig med dig selv først og derefter spørger på 2-3 biler som virkelig falder i din smag.
    Men vil klart mene at der ikke er noget at være i tvivl om her, auris er det bedste valg


  • #9   17. nov 2013 Tag Toyotaen den får det med garanti mindst færrest problemer med smiley taler af erfaring smiley

    de gamle nissaner er os OK men de nye er mere Franske ( Renault) end de er Japanske smiley

    Hold dig fra Peugeot ! altid lorte kvalitet !

    Suzuki ruster meget men har en ok teknik smiley


  • #10   17. nov 2013 Den nye Qashqai sparker røv i forhold til de andre. Desuden har du højden. En Auris er for pensionister.

  • #11   17. nov 2013 Jeg ville vælge den nye Nissan når den kommer næste år.

    Den Qashqai der er på markedet nu vinder også over Suzukien, så den ville jeg vælge fra.

    Kender ikke meget til Toyota og Peugoet'en, men jeg ville ikke købe en fransk bil.

    Så slå koldt vand i blodet og vent.
    Den nye Qashqai kommer og tror den bliver et kæmpe hit.

    http://www.autoexpress.co.uk/nissan/qashqai/63525/new-nissan-qashqai-2014-price-specs-revealed



  • #12   18. nov 2013 Jeg ville vælge Peugeoten.. De køre super godt, og går sjældent istykker.. Dem der siger andet, aner ikke en skid om biler andet end de historier de har hørt!. Eller også har de købt en misvedligeholdt spand fordi de var nærrige, og derved fået mange fejl! Som man ville på alle andre biler.

    Toyotaen er også et fint valg HVIS, som der bliver skrevet, du ikke havde dårlig ryg!. De er altså bagud på komfort og kvalitet, men stærke på vedligeholdelse hvis de bliver undervognsbehandling!

    Nissan køre også godt, og har en rigtig fin højde. Dog ses der lidt flere fejl på dem end de gamle Nissan, og så er den jo (min mening) pisse grim smiley



  • #13   18. nov 2013 Bestil prøvetur i samtlige og drag en beslutning på dine egen erfaringer med bilerne. At spørge herinde, er som at pisse i modvind.

  • #14   18. nov 2013 Har prøvet aurisen men Qashqai har jeg prøvet men kun den tidligere model og ikke den nuværende som skulle være større og mere korfortabel.....

    Auris´en har en fin indstignings højde ingen problemer med at komme inde i den og oven i alt så der den virkelig praktisk!!!

    Har hørt fra forhandleren at Peugeot ikke er så gode med elektronik og de er ikke pålidelige når det kommer til elektronik men den har en fremragende kvalitetsniveau...

    S-Cross er både dyrt og gearkassen var jeg i tvivl om passede motoren da den kører med det der trinløs automatgear som er virkelig dårligt med en diesel motor!


  • #15   18. nov 2013 Hvilken forhandler har du hørt det ang. peugeoten?
    Jeg tror ikke der er nævneværdige elfejl på peugeot mere, det er i hvert fald en konklusion fra min 207. (Som ikke springer pærer) smiley


  • #16   18. nov 2013 Har selv haft en del toyota'er. De køre godt og køre altid. Men nu har jeg peugeot. Lækker bil med lidt mere komfort.
    Ville vælge den jeg fandt mig bedst til rette i.
    Renualt captur kunne være en mulighed.

    Men ville gøre som en anden har forslået. Lej bilen 2-3dage før du køber.

    Prisfald er svært at sige noget om. Men toyota har sjovt nok stadig navnet med sig selv om deres biler er blevet max kedelige.


  • #17   18. nov 2013 jeg tror jeg gør det som du siger Sø-Propel....

    Men hvor kan jeg leje bilerne henne?


  • #18   18. nov 2013 Der er da biludlejninger i mange større byer men nogle forhandlere lejer også ud.

Kommentér på:
Nissan vs Peugeot vs Toyota

Annonce