{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vw golf 4 vs seat leon?
  • #1   17. nov 2013 det vw begge to? næsten identiske smiley

• #2   17. nov 2013 en golf 4 formoder er med en 150 hk
    og leon'en formoder jeg er med 180 hk..

jeg er til leon især top sport..
    MEGET flottere, både ude og inde, 180 hk (ca 220 chippet)
    dog har leon det med at blive utæt i døren så bunden kan blive våd i dem.. men det er der jo råd for.

• #3   17. nov 2013 ja syntes bare jeg har hørt at seat har problemer med at få vand i bunden. og jeg har været ude at prøvekøre to seat'er idag og de var nu rimelig fugtige indeni.. smiley

• #4   17. nov 2013 personligt fortrækker jeg også seat designmæssigt. smiley

• #5   17. nov 2013 det er nu intet stort problem at lave..
    men det tager lidt tid smiley

syntes os man får mere bil for pengene ved at købe en seat.. mht. km, udstyr årgang

• #6   17. nov 2013 Lad nu være med at kigge herinde Priserne er skyhøje for noget gammelt udkørt knald!

Kvalitetsmæssigt ligger Seaten altså en klasse under golfen. Synes alle jeg har prøvet har knirket i plasten og det føles som dårligere kvalitet. Samtidig er i hvert fald den gule farve meget modtagelig overfor at falme.

Men i sidste ende er det op til dig hvilken du vælger. Jeg synes selv golfen er pænere. (selvfølgelig hehe)

• #7   17. nov 2013 Både den røde og den gule farve falmer meget på Seatérne, men man kan nu også finde golfér der er fler farvede.

• #8   17. nov 2013 jeg oplever ingen problemer med knirkeri. har 2 makkere med samme bil, heller ingen problemer med det..
    men min gamle golf 4 gjorde smiley

• #9   17. nov 2013 dog syntes jeg golf 4 er begyndt at ruste smiley
    min makker har fået nye paneler i begge sider på hans.
    og en anden har en masse små rust pletter, i bag skærme, dør valser osv..

men det er sgu en fin bil syntes jeg

• #10   17. nov 2013 Rust kan man også finde på seat'erne smiley bagskærme, forskærme, dørbunde er dem der er flest af og ja golferne lige så smiley min egen har desværre også lidt under at have kørt med defekte inderskærme foran så der har ligget en ton jord og samlet vand i højre side. Men det er også en gammel bil smiley 15 år er sgu ved at være en pæn alder for sådan en gammel tøs smiley

Kommentér på:
vw golf 4 vs seat leon?

Annonce