{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

vw jimmi
vw jimmi
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11

garage {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. er der nogle der ved et sted i københavn eller omegn hvor jeg kan have min bil stående for en god tid til en billig penge? det må gerne være et dele sted garage eller et lille værksted hvor man kan skrue lidt på bilen engang imellem.
håber nogle kan hjælpe mig.
på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  garage
  • #1   20. nov 2013 Gør som blondinen her:

En blondine kommer ind i en bank i København og beder om at få et lån. Hun siger, at hun skal sydpå i Europa på forretningsrejse i tre uger, og er nødt
    til at låne 5.000 kroner. Bankmanden siger, han behøver en form for sikkerhed for lånet. Blondinen giver ham da nøglerne til en splinterny Mercedes, der
    står parkeret på gaden udenfor banken.
    Bankmanden og de andre i banken får sig alle en god latter på blondinens bekostning, som bruger en Benz til 1.8 millioner som sikkerhed for et lån på
    5.000 kroner. Han kører så bilen ned i bankens garage og parkerer den der.
    Tre uger senere kommer blondinen igen og betaler de 5.000 kroner plus renter på 31 kroner tilbage.
    Bankmanden siger til blondinen: " Vi er meget glade for at De ville låne hos os, men vi er alle en smule forvirrede... Mens De var borte, tjekkede vi Dem og opdagede, at De er multimillionær. Det, som forvirrede os er, at De behøvede at låne 5.000 kroner?"
    Blondinen svarede: " Hvor ellers i København kan jeg parkere min bil i tre uger for 31 kroner?"

Kommentér på:
garage

Annonce