{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De-icer
  • #1   20. nov 2013 Har sådan noget isfjerner på spray fra Alaska til at ligge i bagagerummet, det virker fint smiley men det er sjældent jeg bruger det, da min bil holder under tag om natten.

• #2   20. nov 2013 bruger aldrig det skidt, det fedter så det ½ kunne være nok, starter bilen og sætter varmen op på fuld knald og efter et par min hælder jeg håndlunt vand udover ruden og så er den isfri

• #3   20. nov 2013 Bruger oliefyret hver morgen så kender ikke problemet smiley

• #5   20. nov 2013 hej jeg har lige et lille sprøgesmål til dette de-icer stads, kan man endelig ikke bare hælde det ned i sprinkler beholderen så man er fri for at spraye det og bare kan trykke det ud som var det sprinklervæske ??

kunne ikke se hvorfor det ikke kan lade sig gøre da det aligevel kun er sæbevand der går normalt igennem der og ikke kommer i andre kredser??

• #6   20. nov 2013 Okan: Putter du sæbevand i din sprinklervæskebeholder? Sprinklervæske er jo stort set kun sprit, så det fjerner også is, salt og trafikfilm, men ikke lige så effektivt som "rigtig" isfjerner.

• #7   20. nov 2013 nej puttter ikke sæbevand i der, men det er jo nærmest det samme med molekylers forskel..

men tilbage til mit sprøgesmål?

kan jeg hælde isfjerner i beholderen og bruge det den vej ??

det er jo samme formål, ser ikke det vilde problem i det men aligevel vil jeg da høre hvis nogen ved nok til at sige ja eller nej? og hvorfor

• #9   20. nov 2013 Okan: Jeg tror sagtens at du kan hælde isfjerner i din sprinklervæskebeholder, kan ikke se hvorfor det skulle gå galt smiley

• #10   20. nov 2013 Dine sprinkledyser kan fryse til, så får du ikke noget ud af det smiley Når du så aktivere sprinkler pleger vindues viskeren at køre automatisk, disse kan også være frosset fast. DE-Ice er formodentligt også noget dyre end sprinklervæske.
    - Jeg vil bare sprøjte det på med en forstøver, efter behov smiley

• #11   20. nov 2013 Synes nu stadig en fornuftig isskraber virker ganske glimrende...

• #12   20. nov 2013 Tænde bil fuld knald på varmen, gå runden med isskraberen og bum 2 minutter så er is og dug væk smiley

Blev stoppet sidste år, da jeg åbenbart ikke havde afiset mine ruder ordentligt... (rim frost på passagersiden...)
    Så der bliver satme skrabet ruder da!!

• #13   20. nov 2013 Det er også uforsvarligt at køre med tilisede ruder, man næsten intet kan se ud af.. Det er sku da umuligt og se om der pludselig kommer en cykel farende, og det er jo den person i bilen der altid vil få skylden, uanset hvad smiley

• #14   20. nov 2013 Uden at starte en længere debat, så var det RIM frost, man kunne altså skimte igennem det.. Da jeg blev stoppet kørte jeg en gang med viskerne, og så var ruden ren smiley De kørte hårdt på at bagruden ikke var afiset (Hvilket er ligegyldigt, da jeg havde frit udsyn i sidespejlene ;))

Om ikke andet, kører jeg nu kun hjemmefra når ruderne og evt dug er TOTALT væk.! Gider ikke det bøvl smiley

• #15   20. nov 2013 Jeg var ved at knalde ind i siden af en bil der bare kørte ud foran mig fra en p-plads, da jeg kom op på siden af vedkommende var kun forruden nødtørftigt skrabet fri for is. Selvtægt burde være lovligt over for sådan nogen kæmpe-idioter.

Back to topic - jeg bruger selv de-icer/isfjerner, jeg plejer bare at give ruderne et par sprøjt og så køre et par gange med vinduesviskeren og så afsted. Meget nemmere og meget hurtigere end at stå og skrabe, og så ridser man heller ikke ruderne smiley

• Uknown #001
    Uknown #001 Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 45 Svar: 319
    #16   20. nov 2013 Jeppe S - det er netop det mit problem er... kan du ikke fortælle mig lidt mere om hvorledes det virker? har aldrig set hørt eller oplevet det de-icer.. det lyder ærligt talt en anelse magisk i mine øre :D.

har du prøvet at blande det selv?

• #18   20. nov 2013 Man sprøjter det bare på, og så forsvinder isen smiley Det var noget jeg fik af en kammerat, og nu vil jeg ikke undvære det. Jeg har ikke blandet selv, og har heller ikke planer om det

Kommentér på:
De-icer

Annonce