{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Christian L
Christian L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9

Gratis fotografering, Aarhus {{forumTopicSubject}}

Hej i stuen! smiley
Mit navn er Christian, jeg er en dreng på 16 år, og jeg fotograferer biler!
Jeg har haft svært ved at finde mine motiver, så nu prøver jeg mig her på BilGalleri.
Jeg leder efter folk i Aarhus og omegn med en bil, som de godt kunne tænke sig nogle gode billeder af. Jeg gør det ganske gratis, det eneste krav er at jeg må bruge billederne på min Facebook/Flickr profil (nummerplader fjernes selvfølgelig i efterbehandling hvis ønsket)
og udover at i får nogle fede billeder, hjælper i også en der har haft problemer med at finde sine motiver i snart et år! smiley
I kan se mit tidligere arbejde her; http://www.flickr.com/photos/c_c_l (NB: ALLE billeder på min Flickr profil er såkaldte spots - dvs. biler der er fundet i gadebilledet, hvor jeg har været nødt til at affinde mig med baggrund, belysning etc.)

Tak for jeres tid, håber der nogen der er interesserede! smiley
/Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis fotografering, Aarhus
  • Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    nov 2013

#2   23. nov 2013 Jamen selvfølgelig! og fantastisk med så hurtigt et svar!

Du kan skrive til mig på følgende adresse når hjulene er blevet skiftet smiley cclphoto1@gmail.com

Jeg takker og bukker, god weekend! smiley
    /Chrisitan

• #3   23. nov 2013 Du må gerne tage en tur til fyn så står jeg med glæde til rådighed hvis det ikke er for labgt smiley
    Mvh Adi

• #4   23. nov 2013 nu har jeg ikke lige bilen til det men til sommer så kan du da skyde nogle af Mc'en smiley

• #5   23. nov 2013 Det du da bare sådan.. Rimelig vild til !!
    - Go' kvalitet på billederne, og fede effekter - Credits! smiley

• #6   23. nov 2013 Tja ku man da godt til sommer når øsen har fået de rigtige sutter på igen!

• #7   23. nov 2013 Når vi atter skal ha sommer dutter på, så er jeg også på :o) Skal nok køre til Århus :o)

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    nov 2013

#8   23. nov 2013 Tak for alle svarene, og tak for roserne!
    - Adi; Fyn er nok lidt langt væk - men mange tak for svaret og tilbuddet, det betyder meget!

- og ved godt at sæsonen ikke er optimal, men kom desværre først på at smide et indlæg her på sitet tidligere idag - havde jeg dog bare tænkt over det et par måneder tidligere! smiley
    /Christian

• #9   23. nov 2013 Christian L - Ja, eller igår, det var der jeg satte vinterdutter på smiley

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    nov 2013

#10   23. nov 2013 - og er selvfølgelig super klar til foråret! fedt der er så mage der er interesserede! smiley

• #11   23. nov 2013 De billeder er sgu intet mindre end fantastiske! Fuck du kan lidt med et kamera og lidt billedbehandling smiley
    jeg er helt klar når sommerhjulene er på igen smiley

• #12   23. nov 2013 Helt iorden smiley hvis jeg engang er i nærheden skal jeg nok skrive det er fandme nogle ville billeder troede sku først det var taget fra Forza eller lignende spil smiley

• #13   23. nov 2013 Du skal være velkommen til at skrive når det gode vejr kommer tilbage smiley
    Så kan du få lov og lege med e28'eren.
    Kommer fra Fredericia

• #14   23. nov 2013 Jeg er frisk på at få taget lidt billeder smiley Har en BMW E30 M-Tech ll fra 85" som står som et suttet bolsje smiley Men den fortjener virkeligt et par gode billeder.

Kommer fra holstebro men kører gerne til Århus for at få taget så flotte billeder som du tager smiley

Mvh. Jimmy

profilbillede
  • #15   23. nov 2013 Hej Christian

Jeg har min bil holdene i er garagefællesskab i Riskov, der er mange spændende og flotte biler.
    Vi har 5 års fødselsdag torsdag d 5/12 hvor der er åbenthus.

Se www.agaa.dk

( hvis min har din interesse må du gerne tage billeder af den)

Mvh jarno

• #16   23. nov 2013 du må da gerne skyde et par billeder af min gamle honda her til sommer smiley

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    nov 2013

#17   25. nov 2013 Det er jo ganske enkelt fantastisk med så mange positive mennesker!

BMW'er er altid sjove at skyde - de ser aldrig kedelige ud, Nikki og Jimmy smiley

Jarno, du kan være helt sikker på jeg er i Risskov den 5. - det vil jeg ikke gå glip af! smiley

Og Dan, det ville sgu være en drøm at skyde en NSX, er helt pjattet med den bil! smiley

Og mange tak for roserne, det betyder meget at vide at det man laver falder i folks smag! smiley

• #18   25. nov 2013 det kan blive andet end en våd drøm du kontakter mig bare en gang til foråret så finder vi ud af noget

• #19   25. nov 2013 Nu kører jeg selv drift i fritiden rundt omkring i lille danmark smiley Hvad med om du tog med ud til en event her til sommer og tog nogle flotte billeder hvor bilerne er i aktion smiley Mere udfordrende og langt vildere billeder du kan få smiley

• #20   25. nov 2013 Du må da også gerne tage pics af min hvis det er, så kan du bare skrive til foråret engang hvis det er noget.

• #21   25. nov 2013 Du skal også være velkommen til at tage billeder af min R34 til foråret.

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    nov 2013

#22   25. nov 2013 Dan: Det lyder jo bare skønt! smiley

Jimmy: Da jeg af gode grunde ikke har kørekort endnu er det begrænset hvor langt væk jeg kan komme, uden det tager en hel dag med kollektiv transport - men er der noget i nærheden er jeg mere end frisk! smiley

Kim og Aabenhuus: dejligt! havde aldrig forventet der ville være så mange mennesker der er interesserede! Har prøvet i forskellige andre fora, men folk svarede generelt ikke tilbage, eller også lovede de at vende tilbage - og så hører man ikke fra dem i måneder! Så det er jo bare skønt jeg fandt det rigtige sted at spørge! smiley

• #23   25. nov 2013 Nej okay men er det i nærheden så kan du altid kigge forbi smiley

• #24   25. nov 2013 Vi skal jo hjælpe hinanden. Hvis folk har nogle fine biler, så er det mindste man kan gøre da at lade folk fotografere den. Det skader jo ikke bilen eller noget i den retning, så fred være med det. smiley

• #25   25. nov 2013 med det arbejde du laver kan man jo ikke sige nej
    har du set en irl

• #26   25. nov 2013 Dan, var det egentlig din vi havde til udstilling sidste år i jdmsd standen til f&f?

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    nov 2013

#27   25. nov 2013 Det er jo det! og så får i jo forhåbentlig også nogle fede billeder med derfra! smiley

Dan: nej desværre smiley men har altid været fascineret af den! 90'ernes superbiler er og bliver bare noget af det fedeste på 4 hjul! idag kører de vildeste biler der kan købes for penge jo med helt op til 16 cylindre, over 1000 HK, og derudover er der alt for meget hjælpe teknologi. Honda NSX er bare med mere rendyrket - en drivers car! sammen med de andre 90'er og midt-sene 80'er helte som Jaguar XJ220, Porsche 959, Lamborghini Diablo og Ferrari F40. Synes bare det er fantastisk at man i tre af de ovennævnte tilfælde lavede en superbil med et kraftværk der var 10 cylindre fattigere end f.eks. en Veyron smiley

• #28   25. nov 2013 Vi havde denne NSX udstillet til f&f carshow på JdmSocietyDenmark's stand sidste pr. Røv lækker vogn, men hold kæft det er en stor skude sådan en!

profilbillede
  • #29   25. nov 2013 aabenhuus
    jeg syntes da det er en lille fræk sag og vil helt klart ikke kalde den en stor skude syntes du at en supra er en stor skude ?
    det er selvfølgelig ikke en mr 2 men hvis du sammenligner den med en supra så er den noget mindre

• #30   25. nov 2013 der findes selvfølge lige flere biler der er bedre men til prisen får du ikke rigtig noget med det samme design og køre egenskaber
    hvis man går i dybden med hvordan den er bygget og hvad den er bygget af så finder man ikke noget i samme prisklasse
    og så kan man om ikke andet takke nsx for at ferrari og andre for at de har taget sig sammen

nej det var ikke min den står helt standart og trænger til en gennemgang og min har den orginale sorte top

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    nov 2013

#32   10. jan 2014 Det tror jeg bestemt jeg har! alle henvendelser tages imod med kyshånd! smiley
    simpelthen fantastisk at folk er så open-mindede overfor det! smiley

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    nov 2013

#34   10. jan 2014 haha, de fleste billeder er taget i Maranello hos Ferrari, Sant-Agata Bolognese hos Lamborghini, ved Nurburgring, Autosalon Singen, i London eller Berlin - så opsøger det i ret stor grad smiley
    men en del af dem er da også taget i Aarhus, Ebeltoft og omegn smiley

Og tak for roserne! smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #35   10. jan 2014 Du velkommen til at tage billeder af min en dag når vejret igen er til den skal ud smiley

• Christian L
    Christian L Tilmeldt:
    nov 2013

#37   10. jan 2014 Jeg takker og bukker for de pæne ord! smiley

Jeg forstår godt din undren, men langt størstedelen af de superbiler jeg har fotograferet et fotograferet på ganske få dage - f.eks. I London eller til træf. Det vil sige at alle bilerne kommer på en gang, men med lang tids mellemrum. Det skaber ikke ret gode vilkår til at tage gode billeder. Jeg er lige blevet færdig med at redigere min første private shoot - det var for Jimmy som har skrevet tidligere her på indlægget - og det var super fedt, og meget anderledes end hvad jeg hidtil har lavet smiley

• #38   10. jan 2014 Jeg er så meget på, kunne være så sjovt at få den slags kvalilitet ind i en golf og honda :-)! Du må endelig sige fra hvis det ikke er det du søger smiley

Kommentér på:
Gratis fotografering, Aarhus

Annonce