{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

raldende lyd fra gearkasse {{forumTopicSubject}}

Hey, har en vw golf 3 1.9 tdi 90 hk, jeg har lagt mærke til hvis jeg kører med åbent vindue, at når jeg triller langsomt afsted i 1. gear eller når bilen trækker sig selv afsted og jeg træder meget blidt på speederen, når den så tager ved kan jeg høre en slags raldende/raslende lyd fra gearkassen, kun hvis jeg træder en smule på speederen så den lige tager ved en smule. Det lyder en smule hult, eller som om der er en utæthed et sted. ? nogen som kunne have en ide til hvad det kunne være, om der er noget galt ..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  raldende lyd fra gearkasse
  • #1   27. nov 2013 Er der intet i tomgang ?
    - Har hørt noget om at lejerne på højgearsakslen i gearkassen kan dø, fordi de ikke bliver smurt ordentligt.

• #2   27. nov 2013 Jo der er måske en lille smule i tomgang, skal lige have tjekket det ordentligt efter. Men hvis det er tilfældet, det du skriver er det så en ny gearkasse.? det er vel næsten nemmest, for det lyder som noget indviklet noget at få lavet, det lyder som noget der kan tage lang tid..?

• #3   27. nov 2013 Vag har altid døjet med gearkasser. Skiftede 2stk på min vento 3 på min l
    Vens g2gti'er. Et hav poloer. Ibiza'er andre golf'er. Men har også set en masse udrykkerlejrevære dårlige.

• #4   27. nov 2013 Okay. Hvor lang tid ca. plejer du at bruge på at skifte en gearkasse.? Og er det en god ide at skifte andre ting samtidig? Kan ikke selv gøre det, så skal have en mekker til at gøre det for mig, så ville høre hvor lang tid det ca. plejer at tage, for at kunne finde en ca. pris på hvad det vil koste. smiley

• #5   27. nov 2013 Det kan ikke betale sig hvis ikke du selv kan. Bruger vej 3-3.5timer intensivt arbejde.
    Kobling. Udrykker leje og gearolie er en god ide. Koster med en brugt gearkasse ca. 4000kr i dele

• #6   27. nov 2013 Okay. Vil du mene det ikke kan betale sig at få det skiftet hvis ikke jeg selv kan gøre det ? Hvorfor, ? Mener du det vil blive for dyrt ?

• #7   27. nov 2013 Har fundet ud af at lyden er der også i tomgang, Men hvis jeg træder koblingen ned så forsvinder lyden, og kommer så igen når jeg slipper.. Kan det være udrykkerleje, ? evt. ny kobling der skal til ??

Kommentér på:
raldende lyd fra gearkasse

Annonce