{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Alfa 156 virker den? {{forumTopicSubject}}

Går lidt med tanker omkring at investere i en Alfa 156 2.0.

Derfor vil jeg høre alle jer kloge hoveder herinde i forumet ad, hvad jeres mening er omkring denne?

Har hørt alle skræk historierne onkring elektronikken skulle være noget værre møg.

Synes umiddelbart de er ekstremt billige i forhold til f.eks. en Passat eller A4 med samme motor.

Så ser den jo også rimelig sporty ud.

Lad mig høre jeres ærlige mening.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alfa 156 virker den?
  • #2   24. apr 2006 Se i min profil

Jeg havde en og den var jeg fuldt ud tilfreds med. Det skal dog siges at da den havde kørt omkring 170.000 var den ved at være lidt træt. Så find endelig en der ikke har kørt for langt.

Og hvis du ellers kan vænne dig til lysende ABS lamper og andre sjove elektriske fejl, så er det den fedeste bil... du finder ikke bedre køreegenskaber til den pris.

• #3   24. apr 2006 hold dig fra 96-97 modellen den døjer med det elektroniske

• #4   24. apr 2006 ja mand høre mange løse rygter om dem med hensyn til elektronick og at forruden springer nemt men en jeg kender har aldrig haft det mindste bøvl med sin og den køre bare godt

• #5   24. apr 2006 min storebrors alfa 97 model ...den har han haft en del problemer med

• #6   24. apr 2006 Vær opmærksom på ujævn motor gang og som brutalis siger, flækkede forruder (aerodynamikken suger sten til forruden (jeg fik dog ingen stenslag)).

• #7   24. apr 2006 nej nej og nej.... hadve en for et par år siden... 2 nye motorer, 2 køblinger og alt hvad der mere kunne skiftes på den.... hvis du køber den køb 2... fordi den ene er altid på værkstedet.... men!!! når de kører så kører de osse gigantisk godt... Alfa 156 er den meget meget dyre hobby...

• #8   24. apr 2006 D-Krigslund .-- skifter vist 6 frontruder... min forsikring var godt træt af mig... har en passat 1.8t til daglig kørsel... den er noget billiger...(den går ikke i stykker)

• #9   24. apr 2006 www.mandagsbil.dk - det siger vist det hele smiley

• #10   24. apr 2006 Her er mange kloge hoveder :o)

En Alfa er ikke være end andre biler, hvis ellers man passer den.......og det gør man med glæde, for den betaler tilbage med en masse dejlige køreoplevelser m.m. som man ikke finder til de penge andre steder.
    Den skal passes og plejes, har man ikke lyst til det, så hold dig fra sådan en !!!!!!!!

Find en fra årg. 99 og frem, men så få km på klokken som muligt, service ( spc. tandrem) overholdt, undervogsbehandlet.

Forruden får nemt stenslag, men det er p.g.a. at man helt automatisk ændre kørestil, mere aggresivt, ligger tættere på foran kørende ;o)
    Elektroniken fejler ikke noget.......ABS lampen lyser ved de første årg. p.g.a. et dårligt stik under sæden, skal "bare" loddes.

Har du ydligere spørgsmål og vil du have kvalifiseret feedtback og ikke kun rygter, så spørg på :
    http://www.cuoresportivo.dk/index.php

Her får du sandheden rådt for usødet...af folk som selv har prøvet det :o)

Kommentér på:
Alfa 156 virker den?

Annonce