{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Vinter alufælge Audi S6 2013 {{forumTopicSubject}}

Hej

Står og skal købe nogle nye vinter alufælge til min nye Audi S6 Avant S6 4.0 TFSI Quattro
Men synes det er svært at vælge, jeg har 19" som sommer fælge, men ved ikke rigtigt om jeg skal blive i de 19" med vinter fælge eller om jeg skal gå lidt ned i " samt synes jeg det svært at finde nogle fede alufælge der kan tåle vinter forhold.
Så ville høre om nogle kender nogle gode steder man kan finde nogle fede vinter alufælge samt om hvad folk synes om man skal have lidt mindre " i vinterfælge eller man bare skal holde størrelsen ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinter alufælge Audi S6 2013
  • #1   30. nov 2013 jeg ville gå ned i en 17-18" til vinter brug, for ikke at skulle bruge en bondegård på dæk.
    og du kan sagtens bruge helt normale alu fælge til vinter brug (du skal nok bare holde dig fra nogle kromfælge og med poleret kant) eller kan alle alu fælge holde til vinterbrug, bare du sørge for at holde dem rimelige rene og får vasket saltet af en gang i mellem.
    har selv haft alu på stort set alle mine biler, uden det har været specielle fælge der har været egnet til vinter brug, og jeg har endnu ikke ædelagt et sæt.


  • #2   30. nov 2013 jeg køre 245/40-18 på min om vinteren på min 4f det køre den godt på.. vil os helst ha haft 19" på om vinteren men det billigst jeg kunne finde 8000kr for 4 dæk og fandt 18" til 3500kr for 4..

  • #3   30. nov 2013 Er du sikker på at du kan gå ned i størrelse. bremserne/calipere er jo mega store,,,
    Checkede den lige på bigwheels.dk og der vises 19" som den mindste størrelse


  • #4   30. nov 2013 Eurowheels skriver også 19" som mindste størrelse..

  • #5   30. nov 2013 Se mine 20" jeg har tilsalg uden dæk:) der sidder 20"
    Michelin vinterdæk på nu, de skal måske sælges men vinterdækkene alene har kostet 16.000 på daekonline,
    Mere hvis de kunne have interesse smiley
    Smid mig en pb


    profilbillede
  • #7   30. nov 2013 har ikke sagt jeg vil spare, tvært i mod. som jeg siger er det ikke spørgsmålet om hvad det koster men hvad man gerne vil have. Så vil bare gerne have lidt råd ikke andet.
    Men tak for hjælpen.


  • #9   30. nov 2013 Ja har jeg også stærkt overvejet, synes bare der er så mange følge at vælge imellem at det er svært at finde de 20" man gerne vil have.

  • #10   30. nov 2013 Et par 20" på sådan en bil vil ikke skade! Hvis man triller rundt i en 2013 s6 tror jeg ikke man spare et par af de lange på vinterdæk smiley men du må sige til hvis det skulle have interesse mine , og smid da endelig din bil ind:)

Kommentér på:
Vinter alufælge Audi S6 2013

Annonce