13.427 visninger
|
Oprettet:
biler og trailer uden Registreringsattest {{forumTopicSubject}}
nu har jeg snart set mange biler og trailer uden Registreringsattest. Er det ikke muligt at frem skaffe sådan en igen, eller er bilen bare færdig. Ved godt at hvis jeg få tidlige ejer og alt det der, men der er jo en grund til den bliver solgt uden, fordi tidliger ejer ikke kan findes eller hvad ved jeg
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 50
mar 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 365 Svar: 5.942
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 38 Biler: 11 Emner: 3 Svar: 456
sep 2011
Følger: 14 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 85
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
Hvis ikke så glem det.....
sep 2011
mar 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 365 Svar: 5.942
men hvis du kan få den tidlige ejers adresse kan du jo starte med at kontakte ham
apr 2003
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 7 Emner: 42 Svar: 1.825
Skat - INGEN hjælp at hente..
Applus og lign - INGEN hjælp at hente.
Politiet - INGEN hjælp at hente..
Der var INTET at gøre uden den sidste registreret ejer, en fuldmagt fra denne eller en konfirmeret dødsattest..
Jeg var så skide heldig at ham jeg købte den af (En cykelhandler) kunne huske hvem han var selvom det var 3 år siden han fik den..
Selvfølgelig er det tit muligt at finde en der vil omgås reglerne lidt, men man skal bare huske at de bryder persondataloven ved at opgive det...
maj 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 100
Der kan sagtens gøres udlæg for en halv million i en bil der måske er 20.000,- værd.
Dvs. at ejeren aldrig vil kunne få en krone for den ved salg, men sælger han den uden papirer får han da lidt for den. Det er selvfølgelig ikke tilladt, og derfor kan du godt få meget svært ved at få en tidligere ejer til at skrive under på ejerskab.
apr 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 129
sep 2011
apr 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 129
mar 2003
Følger: 1 Biler: 1 Svar: 19
Lad sælger om at skaffe reg attest og køb den når den er fremskaffet.
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
Det er kun vis bilen eller trailer er synet...
Det er den eneste måde at få omregistreret på....
Jeg har oplevet det modsatte af dig....
Den ene gang med en scooter hvor personen var afgået ved døden.. havde ikke registrings attesten, men der var ikke noget at gøre før jeg havde papirer fra skifteretten osv. fra dem der havde arvet personen....
Trods min kontrakt kunne jeg ikke få en ny attest....
Den anden var en bil hvor jeg havde fået regattesten samtidig med en kvittering fra tidligere ejer.... på købet af bilen....
Men da jeg ikke havde mandens cpr. nummer, og korrekte adresse var min dokumentation intet værd og skat ville ikke hjælpe....
Ham jeg købte bilen af var flyttet i mellemtiden, og jeg havde ikke hans nye adresse...
Jeg har også en mb190 stående som skal skrottes, men selv om jeg har kvitering kan jeg ikke få skrotpræmie da jeg skal have underskrift på attesten fra seneste ejer på attesten...
Jeg har flere gange oplevet manglende samarbejdsvilje fra skat og politi,,, på TRODS af at jeg har købskviteringer....
Skat har aldrig anderkendt det, uden tidligere ejers underskrift og oplysninger mm.
Der hvor jeg har henvendt mig.... Kolding, Vejle, Billund.. osv....
biler og trailer uden Registreringsattest