2.942 visninger
|
Oprettet:
Vw passat 3b sikringsboks {{forumTopicSubject}}
hej
har undret mig lidt over hvorfor nogle a hullerne i sikringsboksen nede ved siden af rattet ud mod døren der mangler de små skinner sikringen skal side fast i
der mangler både til abs men den virker spejlvarme og sædevarme og et par stykker mere
de må jo så få strøm et andet sted fra men hvor ?
er der en klog vw mand som hr set det før ??
Mvh
mar 2011
Følger: 65 Følgere: 62 Biler: 5 Emner: 39 Svar: 846
jan 2010
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 28 Svar: 96
maj 2005
Følger: 10 Følgere: 21 Biler: 11 Emner: 9 Svar: 81
På min gamle Passat gik sikringen til positionslys i hele højre side, men når jeg kiggede sikringen til dette i boksen så var den stadig intakt, det undrede mig og prøvede derfor at skifte pærene hvilket ingen forskel gjorde.
Så fik jeg af vide af en mekaniker at jeg skulle prøve at kigge alle sikringer igennem, og det var først der jeg fandt fejlen.
Sikringen til positionslyset i hele højre side gik over sikringen til generatoren, men den virkede sjovt nok stadig fint selvom at sikringen var gået.
Kan ikke forklare hvorfor, men dem der har sat sikringens i de tyske biler har haft en ordentlig bøhmand på i hvert fald...
Og har oplevede flere tyske biler hvor netop dette var et problem...
Så går der en sikring er det med at kigge allesammen igennem...
Håber du kan bruge svar til noget...
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 211 Svar: 1.407
jeg har cigarstik i bagagerummet på min og der gik sikringen. Kigget sikringerne igennem 200 gange før jeg fik hørt at den muligvis sad inde under indstrumentbordet nede bag pedalerne.
jan 2010
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 28 Svar: 96
Vw passat 3b sikringsboks