{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.734 visninger | Oprettet:

Peugeot bipper. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Vi har fået ny firma bil, en Peugeot bipper :-s. Jeg hader den bil Over alt på jorden, den er grim, den er træls, den er lille, den er for langsom om at skifte gear. Det eneste positive jeg kan finde på den bil er at radioen kan lade min telefon op.

Nå men min chef er i total øko mode og vil ikke have at jeg køre i bilen uden at køre med økonomi indstillingen aktiveret, det sux fordi jeg bliver mega søsyg af at køre i den da den så ikke kan finde ud af hvilket gear den bil køre i og da den i forvejen er unormalt langsom til at skifte gear ( den er med automatgear) så betyder det at den gynger meget op og ned i omdrejninger. Jeg vil gerne have en masse gode argumenter for ikke at køre med det pis tændt så her må i lige hjælpe mig.
Kan det overhoved være sundt for partikkelfilteret hele tiden at køre med øko tændt?.
Gør det nogen forskel når jeg køre i byen 98% af tiden?.
Kan jeg på nogen måde få bilen til at selvantænde og brande ud så jeg kan få en ny firma bil?.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot bipper.
  • #2   22. dec 2013 Det var nu også bare mest gas. Det var mere gode og dårlige erfaringer fra folk smiley

• #3   22. dec 2013 Kører han med i bilen? Slå dog den øko lort fra hvis det er irriterende!? smiley

• #4   22. dec 2013 Det er dig der er chauffør og er han ikke med er det dig der bestemmer. I sidste ende er det dig der bestemmer om den skal køre økonomisk eller ej den kan sikkert køre uøkonomisk alligevel. Og helt ærligt hvad betydet et par kilometer på literen fra eller til.

Jeg undre mig dog du er så nederen over bilen. Husk automatgearkassen er en manuel gearkasse med autokobling på. Den vil aldrig skifte gear som en dobbeltkoblingsgearkasse, dog er det lækkert man ikke selv skal røre i gryden, især når det ikke er en sportsvogn.

• #5   22. dec 2013 Havde sagt op på stedet, hvis jeg skulle køre i sådan en. Bipperen i sig selv er ikke så slem hvis den er med manuel gearkasse, men den semi-automatiske gearkasse er noget forbandet skrammel. Jeg var også blevet helt hysterisk hvis jeg skulle køre rundt i sådan en til daglig. Angående økoknappen, så slå den fra. Jeg tror ikke på det ændrer noget som helst, slet ikke hvis du kun kører i byen.

• #6   22. dec 2013 så er jeg glad for min chef for fik en Mercedes sprinter 316 med auto gear så han også selv kan køre den (ny hofte til ham)

Kommentér på:
Peugeot bipper.

Annonce