{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  airbag lampe lyser konstant!
  • #1   24. dec 2013 Et godt gæt er vel at der er fejl på airbagsystemet.
    Få udlæst fejl.

• #2   24. dec 2013 Har den airbag i sæderne ? Så kunne det godt være stikket der.
    Sædet kører jo nogle gange frem og tilbage. Fødder under eller måske fugt.

Og jeg er da rimelig sikker på at den vil lyse konstant. Indtil du får en tester på som kan slette fejlen igen.

Har en tester i Kolding hvis det er …

• #3   24. dec 2013 har du airbag i sæderne ? , tjeck samlingen under sæderne

• #4   24. dec 2013 Har ved mange oplevet at stikkene under sæderne har været samlet med kabelsko og det går bare i stykker til sidst..

Min egen lyser også lige for tiden da jeg har kørt i bilen mens det ene sæde var ude fordi jeg ville fjerne det fusker stik der var lavet og sætte originalt på, nu mangler jeg bare et sæt nye sæder smiley

Du skal have en tester på og slette fejlen efter du har kigget på stikkene

• #5   24. dec 2013 De mest typiske fejl er stik under sæderne og ratspiral.
    Men det er ikke noget du selv kan tjekke, og fejlen går ikke selv væk når du retter fejlen. Så du skal have en tester på.

• #6   24. dec 2013 kan også bare være selve lampen de ryger tit

• #7   24. dec 2013 Find en her, og skriv til personen : http://www.vagcars.dk/phpbb/vcds.php
    De kan fortælle hvad din fejl er.

• #8   24. dec 2013 Kan også være stikket til elektrisk sele stramme
    Hvis den har det.

Og lyse airbag lampen, skal man have en tester på for og nul stille den

Men det hjælper kun, hvis fejlen er rettet

• #9   24. dec 2013 Du skal bare have en tester på ! før skal du ikke røre noget, for du kan bare gøre noget som virker i kage! .

• #10   24. dec 2013 Sjovt så lidt response som der er fra tråd-starter.

Ikke meget taknemmelighed at spore !

• #11   24. dec 2013 Inden trådstarter begynder at tjekke sine sæder, så er jeg ret overbevist om at der ikke er sæde airbags i en Cordaba fra '98 (det kommer først i modellen efter 2000 så vidt jeg husker) ... der er knap nok airbags foran.

Få en tester på, hos et lille værksted hvor man måske kan give et tilskud til kaffekassen.

Alternativt, hvis sikkerhed er mindre vigtigt, burde man kunne pille pæren fra da den sidder pænt i en "knap" på instrumentbordet. Ikke at det kan anbefales og hvis synsmanden er vågen vil han opdage at den ikke laver et tjek blink ved opstart.

• #12   24. dec 2013 Nu står der at trådstarter er 63 år. Så han er nok ikke ligesom os andre unge hvor alt bipper i lommen så snart der sker noget.
    Det er også jul smiley

• #13   24. dec 2013 Min brors vectra b fra 98 havde da sæde airbag
    Så det er da nogen biler før 2000

Der har det,

• Jørgen M
    Jørgen M Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #14   24. dec 2013 Hej allesammen. Tusind tak for alle tilbagemeldingerne. Er først kommet til min pc nu, men super med alle de svar. Jeg vil lige tjekke nogle af de muligheder der er nævnt, men ellers er der nok ikke andet end at få en teste på. Skal jo have det ordnether mellem jul og nytår. Så må i alle have en god jul og vender tilbage med løsningen! Ellers vil det være fint hvis der skulle komme andre fine svar. MVh. Jørgen M.

• #15   24. dec 2013 God jul Jørgen smiley

• #16   24. dec 2013 God jul Jørgen.

Kommer du i nærheden af Kolding, så sætter jeg gerne en tester på din bil og tager et kig på fejlmeldingen. Er ikke mekaniker, men kan da lave en udlæsning og nulstilling.

Selvfølgelig gratis. Det er jo jul smiley

• #17   25. dec 2013 Ved den gamle model cordoba findes det som ekstra udstyr fra 96 af for "luksus" modellen
    ved den faceliftede 99-02 findes det som ekstra udstyr foran i stella modellen
    i "luksus" modellen er airbag og el ruder for/bag standard

Manden kan enten mærke på siden af sæderne om der er en lille "kasse i siden af ryglænet ellers står det med et lille gummi skilt på sædet

• Jørgen M
    Jørgen M Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #18   25. dec 2013 Tak for sidste svar og tak for tilbudet fra X3M. Jeg bor i Mariager så der lidt langt til Kolding øv! Når men når jeg nu har overstået 2.juledag med familie og det hele, begynder jeg at se på mulighederne af alle de kommentar der er kommet smiley

Kommentér på:
airbag lampe lyser konstant!

Annonce