{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Volvo Guard Alarm I {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.
har indkøbt mig en Volvo 850 t5r i juli mdr. der er monteret org. Volvo Guard Alarm I i bilen, fjernbetjeningen har ikke virket til centrallås systemet mens jeg har haft bilen, så har altid brugt nøglen selvfølgelig.
En dag til Viborg træf, fik jeg rullet bilen, manden fra firmaet kører min bil ned fra rullefeltet og sætter den ved siden af, da jeg nok selv skulle flytte vognen ud fra pladsen igen så han gav mig nøglerne i hånden. da jeg så ville flytte vognen aktiveres min Guard Alarm I sådan ud i det blå, og som sagt det har ikke virket i de mdr jeg har haft bilen.
nu har jeg været nødsaget til at rykke sikringen til centrallåsen, for hvis jeg ikke gør det kan bilen ikke starte pga alarmen går over startspærreren.
Mit problem er jeg ikke rigtig kan få kodet min fjernbetjening, ( kan i hvert fald ikke håndtere det) Hvis jeg går ud og sætter sikringen i, går alarmen i gang når jeg tar en af dørene eller aktivere tændingslåsen, så står den og blinker i blinklys og i den sorte modtager jeg har til at sidde på indersiden af Astolpen ved forruden ( har pillet hornet fra i motorrummet) håber der er nogen derude som kan hjælpe mig, for vil sku godt have skidtet til at virke 100%

Glædelig Jul folkens


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Volvo Guard Alarm I
  • #1   27. dec 2013 Tjeck lige om bagklappen låser, prøv evt at bruge nøglen i bagklappen. Det var styreenheden i min bagklap det var galt med...

  • #2   29. dec 2013 Kodning af din Guard alarm gør du ved at sætte nøgle i tændingslås og sætter tænding på derefter trykker og holder du din knap inde på alarmen på a-stolpen indtil den blinker smiley tryk derefter på din fjernbetjening smiley gentag hvis du har 2 fjernbetjeninger men tryk en gang mere når dioden i a-stolpen blinker så den står på nr 2 smiley håber det kan hjælpe smiley

    Godt nytår smiley


Kommentér på:
Volvo Guard Alarm I

Annonce