{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Bryllupskørsel Nordjylland {{forumTopicSubject}}

Hej alle.. Jeg søger nogle til at køre bryllupskørsel(brud til kirke+brudepar til foto+brudepar til fest sted) det skal helst være noget cabriolet/veteran eller andet spændene smiley

jeg har kigget rundt på nettet for at finde nogen, men syntes ikke der var noget sådan helt vildt at komme efter og så er de møg dyre..

Håber der er nogen der kan hjælpe med nogle kontakter eller personlig erfaring, kørslen bliver til sommer i juli måned.

På forhånd mange tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bryllupskørsel Nordjylland
  • #1   5. jan 2014 Se min bobbel ?

• #2   5. jan 2014 Se evt. min Mercedes?

Hvor i Nordjylland?

• #3   5. jan 2014 Nu nævner du ingen dato, så hvis det er her i vintertiden skal du ikke regne med en veteran eller nogen anden finere og ældre bil.
    De må/vil ikke køre med dem om vinteren.

• #4   5. jan 2014 MB.

Godtnok nævner han ingen dato, men;
    "Håber der er nogen der kan hjælpe med nogle kontakter eller personlig erfaring, kørslen bliver til sommer i juli måned."

• #5   5. jan 2014 9500: rigtig pæn boble du har dig men tror bare at det kommer til at knibe med pladsen i den, der skulle gerne være plads til brud+far i den til kirken og brud+mig(gom) i den væk fra kirken.
    Vis du mener der er plads nok i den så skriv en pb med din pris osv. Så kigger jeg på det

Mikkel: rigtig lækker mb du har, der ser også ud til at være god plads i den smiley kunne godt tænkes at det er dig jeg skal have fat i, men vil lige lade den være åben lidt da der måske kunne dukke noget andet spændene op.
    Men vis du gider skrive i en pb hvad din pris er osv. Så vil jeg kigge på det og kontakte dig inden alt for længe.

OBS: kørslen er fra brønderslev til thise.

• #6   5. jan 2014 Mikkel. Underligt. Syntes ellers jeg læste det ellers igennem flere gange for at finde tidspunkt.

Men ellers er det bare at finde div. klubber i området og spørge der. Brug evt Smallblock.dk eller veteranposten.dk til at finde lokal klubber.
    Der er altid nogen der vil hjælpe for lidt håndøre.

• #7   5. jan 2014 Tak for hjælpen indtil videre, prøver at kigge lidt på de ideer i er kommet med og fortsæt endelig med at skrive vis i lige falder over noget godt smiley

Kommentér på:
Bryllupskørsel Nordjylland

Annonce