{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.121 visninger | Oprettet:

Khanh L
Khanh L
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

BMW 320d LCi (177 HK ) årgang 2010 {{forumTopicSubject}}

Hej BG,

Er der noget jeg skal være bekymre mig over?
Eller kun positiv ?

Jeg har google mig frem til, at tidligere model 2007-2008 kæden springer, men hvad med den her?

Evt. nogen der kender gode teste hjemmesider??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW 320d LCi (177 HK ) årgang 2010
  • #1   6. jan 2014 Magen til min?
    ik den på foto men den anden jeg har, E90 udgaver kan stortset køre uafbrudt. Men køb forhandler IKKE privat.
    Du får garanti over 1 år, jeg har fået udstødning skiftet, bremserog uventede ting kan være dyre.
    2 år eller km antal garanti giver BMW forhandlere, derfor kører jeg aldrg en bil over 2 år smiley

• Khanh L
    Khanh L Tilmeldt:
    dec 2013

#2   6. jan 2014 Jeg er ved at forhandle mig frem til fuld nysynet, bremse og skiver skiftet, serviceret mm. Udstødning? Hvordan kan den være under garantien?

• #3   6. jan 2014 læste min slutseddel,stod ny udstødning. original og de har 3 år garanti, den fik dælme hul. om var ny eller ej ved jeg ikke. men der kom NY på. Nu har jeg 2010 Diesel købt 4 mdr siden..kører den max 1 år og forventer at få 330 fra samme forhandler. kører 45000 årligt, så efter 1 år stedet for service,rem/kæde eller dæk,så skifter jeg bil ud.
    BMW Herning er godt sted at handle

• Khanh L
    Khanh L Tilmeldt:
    dec 2013

#4   7. jan 2014 oki, kan det virkelig betale sig at skifte bilen ud så hurtig ? taber du ikke rigtig mange penge på at skifte så hurtig ?

• #5   7. jan 2014 kan vise købs aftale og slutseddel..havde min første E90 sorte benzin, efter 1 år gav BMW Herning 5000 under købsprisen.
    Og under garantien blev alt dækket så 14 mdr 0 kr udgift. Nu Diesel. skifter den ud inden sommer. Min far gør samme ny bil hvert år;) I samme BMW Herning. udfra set som om man smider mange penge, men reelt tjener man da man kører på en måde lidt gratis hehe

Kommentér på:
BMW 320d LCi (177 HK ) årgang 2010

Annonce