{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.628 visninger | Oprettet:

ufuk T
ufuk T
Tilmeldt:
8. jan 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

bmw e46 330d {{forumTopicSubject}}

Min bil er begyndt at hakke / begrænse i motoren når jeg gir den gas. Det som om den ikke kan få lov til at komme op i fart. Den står os ujævnt i tomgang det hele kom på en gang.. nogen der ved hvad det kan være.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bmw e46 330d
  • #1   8. jan 2014 Få udlæst fejlkoder og se om der ikke skulle være noget. Lyder spøjst, når det er pludseligt den er begyndt med flere ting, og det har helt sikkert en sammenhæng

  • ufuk T
    ufuk T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   8. jan 2014 Jeg har fået den testet. Det eneste der på den var noget regulerebar. Men vi fandt kke fram til Hvad det betyd.

  • #3   8. jan 2014 Det kan være indsugnings manifolden

  • ufuk T
    ufuk T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #4   8. jan 2014 Okay tak for tippet. Er meget forviret. Har os fået af vide det kan være luftmasse måleren.

  • #5   8. jan 2014 En knækket vacuum slange, så der ikke er nok vacuum til de forskellige ting, såsom turbo, AGR-ventil osv.
    Trækker den som den skal fra ca 3000-3500 omdr ??
    Kan også godt være LMM
    Hvad med forfødetrykket ?
    Den kan ikke køre uden inline-pumpen(er under bunden, under forsædet) men hvis den i tanken ikke virker, får den ikke det dieselolie som den skal.


  • ufuk T
    ufuk T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #6   9. jan 2014 Nej den køre ikke optimalt på 3000-3500 omdr. Agr ventilen virker næsten optimalt. Men det ikke være gang den lukker helt. .måske rensning kan hjælpe på det.. de andre ting har jeg ikke kendskab til..

Kommentér på:
bmw e46 330d

Annonce