{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

skyline el supra? {{forumTopicSubject}}

heey, går lidt med tanken om at købe en skyline el supra, men hva motor kan holde til mest på standard indmad og hvad for en er billigst inklusiv afgift. supraen skal self være med 2jzgte og skyline er lige meget om det en gts-t der vil alligevel blive lagt en rb26dett i senere. hvad synes i jeg skal vælge
R32
R33
Supra mk4

håber i kan hjælpe mig.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skyline el supra?
  • #1   9. jan 2014 en ordentlig bil, men hvis du skal have en ris-raket så tag da skylinen, den er da væsentligt federe end sådan en supra, som der er alt for mange af anyway.

    tror ikke nogen af de modeller er billig i afgift anyway.


  • #2   9. jan 2014 tror jeg vil vælge r32 den er der ikke så mange af og med et GT-R KIT det hjælper meget

  • #3   9. jan 2014 2jz-gte kan holde til mest mener jeg men der er ikke stor forskel ---- hvor skylinen har 4wd som hjælper en hel del når du runder 500 heste .. begge biler kan holde til mange heste. RB25 er dog mere holdbar end RB26 og hold dig fra gts-s den er kedelig og ikk en rigtig skyline

  • #4   9. jan 2014 Af de 3 du har nævnt ville jeg tage en Supra, men en R34 er konge til hver en tid smiley

  • #6   9. jan 2014 Suberfjams, kan du lige uddybe det svar der? Ikke en "rigtig" skyline?? Hmmm?

  • #7   9. jan 2014 jeg vil have baghjulstræk og ikke 4hjulstræk derfor vil jeg cælge en gts-t evt r32 med gt-r kit på

  • #8   9. jan 2014 en supra NA er heller ikk en rigtig supra.. det er som at have det næste bedste. man køber ikke en langsom sportsvogn. skylinen er kendt netop fordi den er så pisse hurtig med 4 hjulstræk . hvis du vil have rwd så køb en supra

  • #9   9. jan 2014 du kan lave flest hk på standard indmad på en 2JZ-GE / GTE som ligger i supraen altså hvis vi snakket MKIV

  • #10   9. jan 2014 "skylinen er kendt netop fordi den er så pisse hurtig med 4 hjulstræk ."

    ææhh hvad er lige fabriks 0-100 og topfart på sådan en R32/33 4WD?


  • #12   9. jan 2014 0-100 er nok ca. det samme som i din remappede BMW Jesper - ydelsen er også ca. den samme, hvilket var ganske fornuftigt for godt 20 år siden! Det er måske ikke verdens hurtigste bil ligeud, selvom den nu heller ikke er helt sløv, men rundt på en bane har den altid været noget af det hurtigste, netop pga. det intelligente 4-hjulstræk - og det er også det den er kendt for.

  • #13   9. jan 2014 Det er mest en individuel vurdering.

    Du skal jo først og fremmest tage hvad du bedst kan lide, jeg har aldrig selv kørt i en Skyline, men en Supra kører godt, og drivlinjen er rigtig stærk såfremt du får en med 6 trins gearkasse.

    Hvor mange hk har du i tankerne at lave? Du kan godt lave det på en 2JZ-GE, men 2JZ-GTE har undersmøring.

    Hvis du vælger at holde begge biler forholdsvis standart, tror jeg det er meget hvad der falder i ens smag, turboerne på en 2JZ-GTE kan ikke levere ret mange hk, så det skal skiftes som noget af det første hvis du vil lave mange hestekræfter.

    Det med andre skriver hvad du skal tage, fordi den ene er federe end den anden, kan du ikke rigtig bruge til noget.
    For der er ingen der ved hvad du helst vil have, det er begge to fede biler, så tag den du helst vil have.

    Har kun prøvet at køre i en Supra, og den kører fantastisk.

    Held og lykke med det.



  • #15   9. jan 2014 - Alexander - en std. R33 er ikke 20 år gammel, den sidste kom i 99 og den er 0-100 på 5,8 sek, hvilket ikke er vanvittig hurtigt, men den har sikkert været fin på en bane rundt i sving.

    Jeg har kørt mod R33 og Supra MKIV i sydtyskland og de kunne knap nok følge med min dieselspand smiley

    Til gengæld kan både Skyline og Supra hidses temmelig godt op for ret få penge (Supraen er billigere end Skyline'en)


  • #16   9. jan 2014 Du er jo helt fra den? Så en golf er ikke en "rigtig" golf med mindre det er en gti turbo?? Det er lidt sådan jeg forstår det smiley

  • #18   9. jan 2014 Jeper
    Nu skrev du også R32 smiley
    344 HK og 676 Nm er også nogle pæne tal! Både Skyline og Supra var jo under den japanske lov/regel/aftale/whatever fra 1988 om at biler ikke måtte have mere end 276 hk. De havde mere, men ikke meget mere.

    Der er sket meget de sidste år, så i dag er selv små biler ved at komme op i den størrelse, og det er ikke noget der får folk op af stolen, men 0-100 på under 8 sekunder er der alligevel ikke mange biler på de danske veje der kan klare smiley


  • #19   9. jan 2014 hvis nu pengene ikke er der til en gtr. jeg ønsker ikke 4hjulstræk men jo der mange muligheder om hvad man skal vælge og for 110.000kr kan du få en temmelig hidsig turbo øse hvis ikke det er ris kas der snakkes om. her tænker jeg andre mærker men stadig rwd. hvis vi går ned og tager en m52b28 den holder fint 500hk men derefter vil man råde til at smide en 25kilo i for at man så kan få derover. men ja ved heller ikke om jeg kan vende mig til højre styret

  • #20   9. jan 2014 Det er sgu et spørgsmål om smag.

    Supra = POWAH!
    Skyline = Playstation! (ikke negativt ment, den er mere "techy")

    Her er lidt guf fra begge sider af hegnet smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=D3djVW3dSGA

    https://www.youtube.com/watch?v=dXIQztZ3-Gc


  • #22   9. jan 2014 lad mig sige det sådan at alle golf 3'ere er lige meget med mindre de hedder vr6 - alle 4'ere er lige meget med mindre de hedder r32 - osv osv - en focus st er ingenting iforhold til rs - en audi s4 er på ingen måde så fed som en rs4 -

    eller la mig sige det på en anden måde en ford escort er ingenting værd - en escort cosworth er penge værd.

    en e30 er ikke noget værd - en e30 m3 er penge værd.

    audi coupe er ingenting værd - en ur-quattro koster boksen.


    det jeg prøver at sige er at grunden til det kun er top modellerne der er penge værd er fordi der ikke er nogen der gider have de andre ..


    nissan sunny - sunny gti-r

    kadett - kadett gsi

    civic - civic type r

    kan du se hvor jeg vil hen ?


  • #23   9. jan 2014 Højrestyret skal du slet ikk være bange for! 10 min så har du vænnet dig til det. Jeg tager ofte mig selv i at sidde og savne min RHD-bil når jeg kører rundt i vinterbilen:-)

  • #24   9. jan 2014 RHD er bare træls ved betalingsanlæg og hvis du ikke får overhalet i god tid.

  • #26   9. jan 2014 10 minutter så har du vænnet dig til RHD .. forresten er det bedre inde i byen - cykelister lige på din højre side ved højre sving - parkering med fælge foregår hvor du selv sidder ved kantstenen. ved smalle steder kan du præcis se hvor langt du kan køre ud til siden..

  • #27   9. jan 2014 Det største problem med RHD, at man bliver stemplet som fattigrøv

  • #28   9. jan 2014 Fuck da det! og janteloven også!


  • #29   9. jan 2014 Nu var golf jo kun et eksempel. Men det var ikke det du skrev? Du skrev det er ikke en rigtig skyline? Uanset motor eller udstyr vil det altid være en skyline. Bum.

  • #31   18. jan 2014 Hvis du alligevel skal have en RB26 motor i, så kan du lige så godt købe en GT (non turbo) som min.

Kommentér på:
skyline el supra?

Annonce