{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw pris.
  • #2   9. jan 2014 Naarj, det ville nok nærmere gå den anden vej. Der er mange der ikke gider rode med en bil der har fået skiftet motor, af frygt for der er blevet lavet noget klamp..

• martin H
    martin H Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #3   9. jan 2014 For kort tid siden stod den til næsten 40.000 kr.

Du skal ikke regne med at den er noget nær det beløb værd, heller ikke hvis motoren skiftes. Det kan godt være at den står fint osv osv, men så meget kommer den aldrig til at stige i pris.

• #5   9. jan 2014 Sæt en pris i annoncen..

Fin e36, den burde nok kunne sælges

• #6   9. jan 2014 Det ville da være synd og gøre ved en tilsyneladende fin bil.

• #7   9. jan 2014 En BMW E36 320i stiger bestemt ikke i pris ved at smide en motor i som gør bilen ulovlig. Tværtimod.

E36´erne er så langt nede i pris at man skal være glad hvis man bare kan få 30000 Kr for dem nu, med mindre det er en Cabrio.

• #8   9. jan 2014 Jeg har kigget efter BMW noget tid nu. Og jeg springer hurtigt vidre nå der stå motor skiftet til en stører eller den klassiske med at skrive bil kørt 400.000km. Men motor kun 200.000km... Så jeg vil sige nej den falder i værdi og bliver mindre afraktiv..... I øvrigt sjovt at stort set alle BMW 'er har fået ny motor inden den runder 300.000km

Kommentér på:
Bmw pris.

Annonce