{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.240 visninger | Oprettet:

Hvorfor kan jeg træde min bremspedal helt i bund {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Er der nogle som kan for tælle mig hvad der kan være i vejen med mine bremser jeg har lige skifte skiver og klodser.
Jeg kan godt pumpe bremsen hår og den holder tryk, men lige så snart jeg starter bilen så kan jeg træde pedalen i helt i bund.

Jeg tænker om det kunne være hovedcylinder??
eller bremse kaliberen???
Nogle som kan bekræfte eller afkræfte dette

Mvh
Jens

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor kan jeg træde min bremspedal helt i bund
  • #1   10. jan 2014 hej jens, prøv i første omgang at luft dine bremser ud.
    hvis det stadig forsætter, og systemmet er tæt. er det din hoved cylender

• #2   10. jan 2014 Kunne godt lyde som en hovedcylinder... Er der nogen våde pletter under bilen når du træder den i bund, så kan det som du selv er inde på være en bremse caliper der er utæt.. Tror dog mere på det er hovedcylinderen hvis det er noget...

• #3   10. jan 2014 Hvis du lige har skiftet skiver og klodser, så brems lige nogen gange - så kommer det helt af sig selv. Kør en lille tur, og så skulle det hele gerne være der derefter.

• #4   10. jan 2014 Hvis det er en diesel så skal den gøre det. smiley

• #5   10. jan 2014 det er sikkert hovedcylinderen der er stået af sker når cylinderen er gammel og der er rust i cylinderne når man så træder stemplet i bund så flår man gummistemplet eller stemplet sidder fast eller ikke går tilbage til udlignings hullet
    hvis en ny koster kassen kan man bare skille den ad hone cylinderen og sætte et nyt rep kit i

• #7   10. jan 2014 Fordi en diesel har en vaccumpumpe hvis det er en td og hvis det er en uden tryk har den kraftigere vaccum end en benziner..
    Og somrheil skriver, er det helt korrekt en diesel sagtens kan gøre det når den holder i tomgang. Det kan en benziner for den sags skyld også.

Men kør en tur, det er meget normalt, vær lige sikker på den kan bremse inden du køre selvfølgelig.

Hvis du kan trykke på bremsen uden den synker når motoren er standset er systemet tæt.

• Torben P
    Torben P Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #8   27. mar 2015 Hvad blev løsningen ?

Kommentér på:
Hvorfor kan jeg træde min bremspedal helt i bund

Annonce