{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW e39 540i
  • #1   11. jan 2014 540i er en dejlig køremaskine, og plejere ikke at være det store..

    -Men de typiske ejer, køre dem rigtigt hårdt, og sætter for store fælg på! Holdøje med fejderne, motor, og om kørcomputeren virker. (Tror jeg det hedder)

    Den køre omkring 7 på literen.


  • #2   11. jan 2014 7 km literen blandet

  • #3   11. jan 2014 hvornår er den fra.. den første m62 har nogle sygdomme. boltene til oliepumpen kan finde på at skrue sig løst. hvis bilen er blevet mishandlet gennem længere tid begynder kæderne at rasle på bilen. Det kan dog også være pga. for tynd olie.

    hvis den har steptronic så tjek gearskift og om den fedter ved gearskift når den belastes en smule

    Tånlejerne er også en sygdom på de modeller.

    jeg har selv en 535i v8 og den kører 7 km/l så regn ikke med mere end 5-6 stykker på en 540i.


  • #4   11. jan 2014 Håber da virkelig heller ikke du tænker på km/l, når du skal ud og have en 540i. Så er det ikke den rette bil.

  • #5   11. jan 2014 Nej hvis man køber en v8 er benzin det sidste man skal tænke på haha

  • #6   11. jan 2014 Mener kun det var m60 motoren i e34 der havde problemer med løs oliepumpe, men jeg er ikke 100pct.

    Sørg for at tjekke rust i alle dørene og klapper, ellers en fed vogn.
    Gear skal fungere fejlfrit, og ikke mindst børn du sørge for at købe en med fuld service.

    Kører nok omkring de 7-8 på en liter, Nyd det inden benzinen bliver dyr. smiley


  • #7   11. jan 2014 ja det var både m60 og den første m62.. der er lavet to m62 typer. den første hedder m62b44 som kan have de problemer med oliepumpen. Den senere hedder m62tub44.

    Mener den nye kom ud i 98/99


Kommentér på:
BMW e39 540i

Annonce