{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Peter v
Peter v
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6

Kassebil til 40-50000kr {{forumTopicSubject}}

Skal ud og have en anden kassebil... er bare i tvivl om hvilken! Skal kunne trække min 22 fods båd og min 2 tons trailer..

Alle input er velkommen ..

Har lidt kig på en Opel vivaro fra 2006 ny model med 2,5 diesel motor kørt 67000km og en vw transporter fra 2005 med en 2,5 diesel der har kørt 300000km!

Mvh Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kassebil til 40-50000kr
  • #1   11. jan 2014 Nu har jeg arbejdet et sted, hvor vi udlejer varevogne, og dem vi havde var Renault Trafic, som jo er teknisk identisk med Opel Vivaro og Nissan Primastar, og jeg kan bestemt ikke anbefale dem.

Teknikken er fransk, og vi har virkelig mange problemer med dem. Det er fortrinsvis problemer med indsprøjtningen, partikelfilter, ESP, og styrekugler (selv på 2-3 år gamle biler) og radio, gummilister rundt omkring og ja, generelt er der mange el- og motorproblemer. Og alle disse biler er under 4 år gamle, og kørt under 100.000 km... Men når de kører, så er det en dejlig bil.

Alle disse var godt nok med 1,9 dCi motoren, og jeg skal ikke kunne sige om der er lige så mange problemer med 2,5'eren.

Jeg ville nok gå efter en nyere Hi-Ace, altså den sidste, faceliftede model. Dem havde vi også et par stykker af, og dem var der ALDRIG problemer med.

• #3   11. jan 2014 S'føli er der ikke problemer med en Yota - 1033 millioner negere kan ikke ta' fejl

• #4   11. jan 2014 Firehjulstrækker da smiley bruger vi andre smiley

• #5   11. jan 2014 Jeg fandt mig en MB Sprinter '03 216CDI med Sprintshift gearkasse for 3år siden, for 30k. den har lige rundt 710.000km og den spiller altså bare.

• Peter v
    Peter v Tilmeldt:
    nov 2009

#6   11. jan 2014 Skal være en kassebil da jeg skal bruge den som firmabil også smiley

• #8   11. jan 2014 Har en 216 CDI fra 2001, den har næsten rundet de 300000 og må sige den kører sku fint, kører RR (mc) rundt omkring i EU og den ligger på 10 km/l for en høj/mellemlang, uanset vægt.
    Eneste problem med de sprintere, RR de ruster af h...... til smiley

• #9   11. jan 2014 9-3 nu arbejder jeg ved Opel hvor størstedelen af vores kunder er erhverv og jeg kan ikke genkende nogle af de ting du skriver.

Peter hvis du har firma ville det da være langt billigere at lease en med service kontrakt end at købe en gammel brugt

• #10   11. jan 2014 Der er en pæn sprinter til salg her i marked.. Se den evt..

• Peter v
    Peter v Tilmeldt:
    nov 2009

#11   11. jan 2014 Leasing kan godt bruges hvis du ikk køre over 15000km om året og det gør jeg

• #12   11. jan 2014 Hold dig fra Opel nissan og renault kassevogne, de laver ikke andet end at holde på værksted. Vil nok også sige Transporter eller sprinter smiley

• #13   11. jan 2014 jeg er stor fan af.
    dyna. og mitsubichis fuso. de køre kanont og ar nemmer at få rundt. min farvorit i mit gamle firma og havde den heldigvis for mig selv for det meste.

transit som køre kanont lækkert og er spækket med rum og kopholdere samt et praktisk varerum.
    sprinter mangler kopholdere bigtime men er praktisk indvendigt. .

hiace. transporter vito og de andre små kasse vogne er altså for små i kassen og er håbløde vogne. de kan måske bruges som post bil.

• #14   11. jan 2014 Steffen - Jeg siger heller ikke, at det gælder alle modeller, men i hvert fald 1,9 dCi.

Det kan godt være at du ikke kan genkende det, men jeg ved bare, at det firma jeg har arbejdet i, har ca. 500 Trafic/Vivaro/Primastar på landsplan, og rigtig mange af dem har haft de nævnte problemer.

Kommentér på:
Kassebil til 40-50000kr

Annonce