{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.675 visninger | Oprettet:

Martin F
Martin F
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Kørelærer uddannelse {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Jeg går med overvejelserne om at ville starte op som kørelærer inden for det næste år eller to.
Mit spørgsmål er så om der er nogen herinde der har en ide om, eller nogle tal på hvor mange elever der ca går igennem sådan en enkelt kørelærer om året? Ved godt det kommer meget an på beliggenhed og alle mulige andre ting, men bare ca tal. Eventuelt nogen der har erfaring med det? Og hvad skal man have med af overvejelser til hvad der er af udgifter. Ikke hvor store udgifterne er, for det afhænger jo af mange ting, men hvilke forskellige ting man skal forvente der er udgifter til?

Håber der er nogen der kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørelærer uddannelse
  • #1   14. jan 2014 tror du får mere ud af at spørge hos dansk kørelære union

• #2   14. jan 2014 Martin, afhænger jo også meget af hvor store hold du selv vil tage og hvor meget tid du kan/vil afsætte til køretimer etc. Ham jeg tog MC kort ved her i Oktober kørte både Bil og MC sideløbende med Bil teori på andre dage end MC teori og så havde begge hold køretimer der ind i mellem.

Omkostninger:
    Lokale(r)
    Forsikringer (Bil etc)
    Bil & Køretøjer
    Skader
    Reklame
    Undervisningsmaterialer

Bare lige for at nævne nogle få

• #3   14. jan 2014 Her inde på bagergalleri,kan du aldrig være sikker på at få et ordelig kvalificeret svar smiley

• #4   14. jan 2014 #3:

Nogle af os forsøger da i det mindste at være hjælpsomme smiley

• #5   14. jan 2014 Siger slet ikke at det er alle smiley Men der er nogle som bare skyder i tågen, fordi de mener de har set noget om det på disney channel smiley

• #6   14. jan 2014 Samt forhøjet mekaniker regning for slidte koblinger smiley

• #7   14. jan 2014 Anders C, også det hvis at man køber bil for billigt :). For der er faktisk nogle biler der bare holder længere også på det punkt af en eller anden underlig årsag....

• #8   14. jan 2014 Kti har valgt kun at køre hyundai i30 detner simpelthen det der holder bedst og er billigst. Bare til orientering det var hvad jeg ved om det..

Men ggider du virkelig sidde i bil med så mange sprittere og unge idioter

• #9   14. jan 2014 Skader er en stor del af de udgifter. min kørelære køre en nu Audi og den blev kørt
    ind i et rådyr. men giver ret med koblingen, nogen holder bedre ( Audi er et godt valg på det punkt) smiley

• #10   14. jan 2014 Ham jeg tog MC ved brugte Mazda og dem virkede han meget tilfreds med. Billige at have på værksted og koblingen holder åbenbart til det. Og vil til enhver tid hellere kører Mazda/Audi etc som skolevogn end en Hyundai. Har prøvet at kører en i40 i forbindelse med arbejde og magen til skrammel vil jeg sige. En af mine kammerater kørte så i selvsamme bil 2 dage senere hvor at den "brændte sammen" og det uden at den havde kørt over 100k

Bevares de er da billige men du får hvad du betaler for, og jeg synes sådan en Diesel i40 er lige til at lukke op og s**de i. Ingen rigtig bundtræk, lyder som en traktor og så er automatgearet ikke noget at råbe hurra for (Ville næsten hellere så have et ældre automatgear ala det fra en Mercedes GD290, eller en ældre mercedes, for selv det føles bedre.)

• #11   14. jan 2014 Patrick: sjovt for de kørelærere jeg kender siger alle at audi har svage koblinger..

For at blive kørelærer skal du kunne uddannelsesvejledning for motorkøretøjer til den kategori du vil undervise i.

Den bedste måde at komme i gang, er at kontakte DKU og / eller en af de køreskoler der uddanner kørelærere.

vær lige opmærksom på at de fleste køreskoleelever stiller krav til undervisningsmaterielet, selvstudiematerialer osv - og det kan komme til at koste KASSEN i licenser - foruden selvf. lokaleleje, PCer osv..

• #12   14. jan 2014 Tror det kommer an på hvor det er bilen bliver kørt og hvordan kørelære reagere på koblings fedteri smiley ellers har hun bare været heldig xD

• Martin F
    Martin F Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #13   14. jan 2014 Mange tak for jeres kommentar alle sammen smiley
    Og ja valg af bil er jo altid en smagssag, det er et af de punkter hvor man ikke kan stille alle tilfredse smiley
    Og regner med at jeg kan holde udgifterne lidt nede på reperationer, da jeg selv er udlært mekaniker smiley

Rasmus ja det gider jeg nu godt, hver mand sin smag smiley det er noget jeg har ville altid, så om et par år, så regner jeg med det bliver smiley

Kommentér på:
Kørelærer uddannelse

Annonce