{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vw transporter 2,5 benzin fra 1998
  • #1   14. jan 2014 Det er det.. Køb en 2,4D, lækker vogn, og en utrolig stabil og slidstærk motor smiley

• #2   14. jan 2014 vil sige at man lige skal tænke over sit kørsel behov, men køre man ikke så mange km om året er det helt klart en fin bil. Jeg har selv haft en del stykker. Hvis det er en 98 er det med 115 hk motor, den kan gå mellem 8-10. 11 er muligt med pæn kørsel og max fart ca 100. så snart man banker afsted med 130 køre den 8. men min 2004 Vito CDI køre heller ikke mere end 9 når den skal holde 130-140 på motorvejen.

• #3   14. jan 2014 Mange tak for svar smiley fedt at i reagerede så hurtigt smiley så er det nok alligevel en diesel jeg skal ha fat i.. smiley mellem 8 og 10 på literen.. Så bliver jeg hurtig fattig smiley

• #4   14. jan 2014 en Diesel 2,4D går ikke længere, men diesel er selvfølgelig lidt billigere i nu. Du skal op i en TDI for at få de ca 13 på literen.

• #5   14. jan 2014 okay... Ja så kan sådan en benziner vel være okay.. Tør ikke købe TDI'en smiley

• #6   14. jan 2014 hvorfor tør du ikke købe TDI ??

• #7   14. jan 2014 Har bare hørt at sådan en turbo er ret peberet at få lavet hvis den går i stykker smiley

• #8   14. jan 2014 2,4D er en noget svagere motor. Hvis sådan en TDI er holdt med olie skift og tandrem så køre de snildt +500.000
    Den er ikke dyrere at skrue på en andre biler.

• #9   15. jan 2014 sådan en tdi, køre bare godt, er den passet går den ik mere i stykker end alt andet

• #10   23. jan 2014 Jeg har haft 4 transportere med 2,4D motor, og selvom jeg altid har kørt korte ture i dem så har de da aldrig været nede og køre 10 smiley normalt ligger de på 12-13km/l, mens min firma Transporter fra 2004 med 1,9TDI kun køre 11,5/12km/l..
    Næste gang jeg skal købe en Transporter bliver det også en 2,4D igen da der ikke er så meget pis med den motor! desværre er det ikke verdens hurtigste men det er en rigtig sejtrækker.

• #11   26. jan 2014 Det lyder sgu rigtig godt Steen L smiley jeg skal ned og prøve en 2.4 d, fra 97 imorgen.. Den har kørt 240 tusinde, så håber der kan være mange km i den endnu smiley så du mener ikke jeg skal være bange for at købe sådan en hvis man ser på den mekaniske del ?

• #12   27. jan 2014 Altså den sidste jeg havde solgte jeg for en uge siden, og den havde kørt vist kørt 500.000km smiley Men havde aldrig købt den hvis det ikke var fordi den kun kostede 3000kr, dog kørte den perfekt og uden nogle problemer i de måneder jeg havde den, men det var tydeligt at mærke på den at alt var slidt...
    Den jeg havde før, den havde kørt 220.000km og det var en fantastisk bil, havde den i 3år uden nogen problemer smiley Og hvis der er noget bil der har haft en hårdt liv så var det vist den, men den brokkede sig ikke over at der måske var lidt for langt imellem olie skift smiley Så alt i alt en transporter der har kørt under 300.000km, vil jeg sige er en god og pålidelig bil..

Kommentér på:
vw transporter 2,5 benzin fra 1998

Annonce