{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.828 visninger | Oprettet:

Allan L
Allan L
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 37

lækage i servostyring {{forumTopicSubject}}

Jeg har idag opdaget at der er hul i min servostyring *øvøv*

Men jeg har brug for et godt råd til hvad jeg må hælde i servotanken for at kunne lokalisere hullet.

Er der et produkt man kan hælde i, så hullet findes og det ikke går ud over servostyringen bagefter ?

Vand, demoraliseret vand, alm motorolie ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lækage i servostyring
  • #1   15. jan 2014 Hold hold hold..du må ikke hælde vand i smiley

Du hælder servo væske i,

• #2   15. jan 2014 hvad bil er det :?

• Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    jan 2014

#3   15. jan 2014 ja jeg ved godt der skal servo væske i smiley men det var for at teste hvor det løber ud henne ikke til selve systemet at køre på. Servo olie er jo ret dyr at bruge til at hælde på gulvet som der er sket en gang idag inden jeg nåede at opdage hvor hullet præcist er smiley

der er tale om en VW Polo 1,6 fra 95

• #4   15. jan 2014 det er en af de 2 stål rør der sikkert dr rustet hul i ha bilen tændt og lys med en lygte i mens du fejl finder den eneste vej frem smiley (Y)

• Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    jan 2014

#5   15. jan 2014 Men ville det ikke være nemmere hvis jeg hældte en vædske i så jeg kunne se hvor det kommer ud, for jeg har forsøgt og føle mig frem til hvor evt hullet kunne gemme sig.

• #6   15. jan 2014 så dyrt er det nu heller ikke, og tvivler på hullet er særligt stort til der går så meget til spilde som du nu frygter

• Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    jan 2014

#7   15. jan 2014 Jeg var selv vidne til hvor hurtigt 1 ltr servoolie forsvandt på kort tid, så hullet er stort.

Og den ltr måtte jeg smide 50 kr til ved den lokale autohandler.

Men hvis det er den eneste løsning og hælde servoolie på og se det løber ud på jorden igen, så må det være den vej jeg må gå. Hullet skal ihvertfald findes og det er ikke til at komme ind og tjekke stedte ud, når man hverken ejer et værksted eller donkraft som kan løfte bilen..

Kommentér på:
lækage i servostyring

Annonce