autodeleshop.dk - jeres erfaring??! {{forumTopicSubject}}
Hey bg'er
Sagen er, at min far på 52, der ikke er den bedste på en computer, har sku bruge nogle dele til hans opel frontera han har holdende hos en af hans venner, der er mekaniker (min far er selv udlært mekaniker).
Bilen holder og er klar til de nye dele.
Dele min far har fundet billigt på www.autodeleshop.dk.
Pga de lave priser, og de faktisk havde alt hvad han sku' bruge, bestilte han for 2500,- kr via paypal (første gang han benytter paypal), og pengene bliver overført.
Det gjorde han den 7 januar.
- idag er det den 16, og hans dele er ikke engang sendt.
Jeg har kontaktet dem på deres online support, og en vis sælger "Michael" lover det snart bliver sendt og sender en reprimande om at de skal akynde sig på lageret. Men intet er sket.
idag tager jeg aå kontakt til dem igen på min fars vejne. (I mellemtiden har jeg tjekket dem på trustpilot. .. og det ser ikke lovende ud. Plus de har massere søsterfirmaer med andre webadresser)
Og fortæller dem at nu vi trætte at at vente. Han har gaktisk kun fået en ordrebekræftelse på mail, ikke engang en betalingsbekræftigelse, selvom der står på paypal de er overført. De har ogaå skrevet at 2 af delene ikke var på lager, (i fredags) og tilbød 2 andre, min far svarede ja tak til det.
Men der stadig ikke sendt nogle dele.
Og "michael" i online supporter lover mig de skynder sig.. igen igen.
de reklamerer med 3 arbejdsdage i levering. Det vist ikke sandt.
- hvad kan vi gøre? Vente og HÅBE delene snart kommer, da de er ret ventet, eller kontakte paypal og få dem ind i sagen, og prøve få pengene tilbage?
Jeg kender desværre ikke paypal, men mener dette hedder at starte en "tvist" .
Hvad er jeres forslag?
Håber i overlever denne nat historie.
Det også lidt en "heads up" til jer andre, når i skal bestille dele!
Vh.
mar 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 383
Når du bruger Paypal og du ikke for dine ting kan du med 100% sikkerhed få dine penge tilbage via paypal...
feb 2009
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 145 Svar: 558
apr 2013
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 214
apr 2013
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 214
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 156 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.623
2. En betalingsbekræftelse kommer fra Paypal, ikke hjemmesiden.
mar 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
autodeleshop.dk - jeres erfaring??!