{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.883 visninger | Oprettet:

Ivan S
Ivan S
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Nummerpladeramme og de nye regler. {{forumTopicSubject}}

Hej derude!

Den her går på et spørgsmål omkring - i dette tilfælde VW forhandler - om den Nummerpladeramme der allerede er monteret, og dernæst nummerpladen der skal skrues fast - OM (i dette tilfælde VW forhandler) de yderligere skruer igennem til karossen, når de skal skrue nummerpladen fast?!?!?

Nummerpladerammen er allerede monteret i karossen - og montere man ikke kun så nummerpladen på den sorte ramme?? Uden skruerne møjer sig igennem til karossen..

Nogen der ved hvad jeg mener - og kan komme med et svar hertil!?

Jeg spørg fordi jeg afventer min nye golf næste uge og kan ikke lade være at tænke om de ydeligere pløjer skruer igennem ud over nummerpladerammen? Tænker på rust bag osv..

Vh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummerpladeramme og de nye regler.
  • #1   18. jan 2014 det skal du ikke bekymre dig om det tager de på garantien his den ruster... vi må jo gå ud fra at de laver det ordenligt på nyere biler frem for gamle møgspande

• #2   18. jan 2014 På de fleste biler med metal hvor nummerpladen skal påsættes (bagklap f.eks), er der lavet huller i forvejen som man skal bruge.

Sidder nummerpladen bag på din golf ikke nede i kofangeren som er lavet af plastik?? smiley

• #3   18. jan 2014 http://www.fdm.dk/vedligeholdelse/fastgoer-dine-nummerplader

Jeg har det dog sådan at jeg på ingen måde vil skrue mine nummerplader fast, jeg vil meget hellere smide en gang rude lim bag dem, så er der satme ingen der stikker afsted med dem smiley

• #4   18. jan 2014 Ændrer jo bare ikke ved at det fra nov 2015 er et lovkrav at de er skruet fast, men en bøde af en emsig betjent er jo osse ligegyldig bare der ikke er skruer på bilens nummerplade. (ironi kan forekomme)

• #6   18. jan 2014 De sidder i kofangeren på den nye golf = plastik smiley hvis det er en variant så sidder den vist på bagklappen, men ellers så bed dem om at lime dem fast uden rammer og skruer det gjorde jeg på min golf det synes jeg personligt også er bedre end med skruer for man kan jo ikke få pladerne af uden at ødelægge dem når de er limet.0

• #7   18. jan 2014 Hvis det er den sidder i bagklapper gør det ikke så meget som de alligevel rådner i bagklapperne. Det er ikke for at svine folkevogn til, er selv stor tilhænger af mærket.

• #8   18. jan 2014 Bed dem da om at montere nr. pladen i de huller der er lavet og hvis der er nr. plade ramme på vil du have slået 20,000 af prisen.
    Hvis man ikke vil have den skruet på men man limer den på og gerne vil undgå bøder kan man jo bare lime den "dut" fast som skal sidde på skruen.

• Ivan S
    Ivan S Tilmeldt:
    jan 2014

#9   18. jan 2014 Det er en golf plus - samme bagklap som på en Passat. Nummerpladerammen sidder på karossen og ikke kofanger eller hvor det er plastic. Nummerpladerammen er allerede monteret og dernæst skal de montere nummerpladen.
    Pløjer de dernæst skruer 'igen' igennem og igennem karossen?? Eller skruer de kun nummerpladen fast til rammen ?
    Der kommer sku da rust i bagklappen hvis VW skruer igennem - svarer vel til man borer et hul i døren!

• #10   18. jan 2014 Du kan jo bede dem om at afmontere rammen.
    Jeg ville heller ikke bryde mig om at købe en ny bil der blev skruet i smiley

• #11   20. jan 2014 reglen om at de skal være fast monteret gælder ikke før 2015 men det er rigtigt at den er vedtaget....

• #12   20. jan 2014 Man limer da bare to hvide eller gule "hætter" på nr pladen, Så opdager de ikke den ikek er skruet fast smiley

• Ivan S
    Ivan S Tilmeldt:
    jan 2014

#13   20. jan 2014 Ja - det må være en løsning! Jeg skal ikke skrue noget ind i bilen bag på!
    I øvrigt - vw havde pløjet to skruer igennem karosseriet på min golf!!
    Virkelig uheldigt og uproff!!

• #14   23. jan 2014 ja det må de da bare have i hovedet igen og lave om, de huller var der jo ikke da du købte bilen.

Kommentér på:
Nummerpladeramme og de nye regler.

Annonce