{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Sen montering af vinterdæk {{forumTopicSubject}}

Synes det er tankevækkende, at SÅ mange folk venter med at montere deres vinterdæk, indtil den første sne ER faldet, eller der er frost på ruderne?!?!?
Er det sådan at man vågner en morgen, kigger ud af vinduet og tænker; hov så blev det sku da vinter??? Så må jeg hellere begynde at tænke på vinterdæk!!!
Synes det er en smule skræmmende, at der er så mange der ikke tænker på deres eller andres sikkerhed!
Og når man så oven i købet ikke har dækkende liggende, men først skal til at bestille og montere osv. tsk tsk.....

Sorry for mit sure opstød, men er træt af at folk skrider rundt, ikke kan sætte i gang eller kan stoppe, bare der falder 2 cm. sne herhjemme!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sen montering af vinterdæk
  • Jimmi H
    Jimmi H Online Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 33 Svar: 206
    #1   22. jan 2014 Det skulle være lovgivning, så slap man for alt det bøvl.

• #2   22. jan 2014 sådan vil det desvære nok altid være

• #3   22. jan 2014 Helt enig idioter er der massere af i Danmark
    Syntes det forfærdeligt især for de de kunne ramme mig i traffiken

• #4   22. jan 2014 Lige præcis, der burde indføres påbud om vinterdæk i en bestemt periode og dertil-hørende bøde, hvis dette ikke overholdes!

• #5   22. jan 2014 Hørt

• #6   22. jan 2014 Ja, det er simpelthen for dårligt at der ikke er nogen for for lovgivning på det område..
    Det burde være sådan at de der kører uden vinterdæk i glat føre simpelthen ingen erstatning fik ved forsikringsskader.. og klippet en finger af eller hvad der var værre, hvis de var skyld i at andre kom til skade pga deres uansvarlighed!

• #7   22. jan 2014 Så folk der kører med vinterdæk som er skyld i en ulykke skal bare brændemærkes i panden og miste føreretten til de bliver hundrede år.....

• #8   22. jan 2014 Jamen hvis man ikke har så langt på arbejde
    Kan man da godt liste rundt på et par gode sommerdæk.

Eller måske NOT

Det høre jeg flere gange fra folk,
    Jeg kørte selv med sommerdæk for manger år side,
    Intil jeg fik et sæt vinterdæk, og kunne mærke forskellen, har altid vinter hjul, når det begynder og blive koldt

Og dem der ikke kan mærke foreskel, ved ikke hvordan det er og køre bil

• #9   22. jan 2014 Det er lige som med busserne i Nordjylland - de kører med helårsdæk - og hvor holder de nu? i grøften !!!

LOVKRAV OM VINTERDÆK NU !!!!

"jamen - jeg har da ikke råd til at købe et nyt sæt dæk" - "Bitch, please - hvis ikke du har råd til at købe fire vinterdæk, bør du nok overveje om du overhovedet har råd til at have en bil i det hele taget. Når dine vinterdæk sidder på, slider det jo ikke på dine sommerdæk og omvendt"

"Jamen, jeg har en gammel volvo, som sagtens kan klare mosten" - "Prøv nu lige at hør her, bette ven: Det kan godt være du synes du sidder trygt og godt i din Vildsomme Volvo 980 stc uden kontakt med vejbanen - men - når der pludselig skal bremses sætter man altså stor pris på den kortere bremselængde et sæt vinterdæk giver"

"Jamen - jeg har ikke tid til at få det skiftet" - "nåda - jamen, så må du jo vælge at køre på vinterdæk hele året rundt"

"Jamen - vinterdæk larmer om sommeren og giver et dårligt vejgreb" - "jaaaaaaaaaa - det er der selvfølgelig noget om. Det er jo helt klart vigtigst at have det bedste vejgreb om sommeren, fremfor om vinteren. Det kan jeg godt se det fornuftige i ***NOT***. Få nu bare lortet skiftet"

• #10   22. jan 2014 Jeg fortrød jeg satte mine vintetdæk på allerede i først i december måned. Har endnu ikke kørt i noget vejr mine sommereæk ikke har kunne kører i. Men der er også stor forskel på om man bor på landet eller som jeg i København. Men snevejr og sommerdæk = selvmord.

• #11   22. jan 2014 Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste der er ved at få stress smiley

• #12   22. jan 2014 Jeg skrider sgu også rundt i sne selvom jeg har vinterdæk på smiley men det er for underholdningens skyld

Kommentér på:
Sen montering af vinterdæk

Annonce