{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgeskema
  • #2   22. jan 2014 Men er det kun for folk fra Viborg, siden du skriver Viborg.

• #3   22. jan 2014 Gjort smiley

• #4   22. jan 2014 Det ville være noget tættere på for mig at køre 5-10 km frem for at skulle køre til Viborg smiley

• #5   22. jan 2014 Jeg frygter at vi her inde ville farve dit spørgeskema i retningen åben imorgen. Måske du skulle spørge den almene borger i Viborg. Jeg har en kammerat der for 2 måneder siden har trukket sig ud af et sådant værksted på Sjælland efter 11 år.

• #6   22. jan 2014 Bum.

• #7   22. jan 2014 Sådan,,,,,

Mangler måske spørgsmål om der er frit tilgængelig værktøj eller om det skal lejes ved siden af....

Assistance er det ren arbejde eller rådgivning....

• #8   23. jan 2014 opgaven tager udgangspunkt i at åbne i Viborg, derfor er det med. Men det gælder alle byer af den størelse

• #9   23. jan 2014 #5 Vi har faktisk tænkt at det var et sted for "bilgalleri folket". Den almene borger kører ofte på normalt værksted. Samtidig ved jeg hvor træls det er at bo i en lejelighed og gerne vil lave/gejle sin bil med de vejr forhold vi har her i landet.

• #10   23. jan 2014 Jo jo, men nu har jeg mange forskellige som jeg hjælper med at lave bil, og ikke mindst hjælper nogle af dem gerne med det...

Og en vigtig ting er om de oveni lejen for værkstedet skal betale for leje af værktøj og om alt er der..
    Ligeledes om hjælpen kun foregår som rådgivning eller som desideret arbejde...

For hvis du evt. sammenholder prisen for at leje sig ind, og hjælpen som du har lavet som det sidste spørgsmål kommer for højt op, vil mange nok bakke ud og køre sin bil på værksted...

Du skal jo også tænke på hvor meget tid du kan bruge på den enkle, og hvordan du vil afregne hvis du har mange lejet ind på samme tid, og hvor tidskrævende det vil være..

Mange kan ikke bruge værktøj uden at ødeligge værktøjet osv.

Har en mand der kom uopfordret ind til mig og spurgte om han kunne låne liften 2 minutter, og det syntes jeg var ok, og sagde at han skulle give 100,-kr for det, hvis det ikke tog lang tid....

Da bilen kom op på liften kom hans næste spørgsmål...

Kan jeg ikke lige tappe olien af mens den er oppe... ok siger jeg, det vil jo ikke tage lang tid...

Det gør han så, men for at han kan køre ud skal han jo også lige have skiftet filter og hælde olien på......(man vil jo gerne være flink...

Alt i alt tog det over en time inklusiv snak osv....

Der rækker 100,-kr sgu ikke,, og olien tog han jo ikke med sig, det forventede han jo åbenbart jeg skulle skaffe bort....
    Så giver han mig hånden og siger tak, og at han lige vil smide pengene af ved lejlighed... ;-/

Det gjorde han da også, og forventede at det kunne blive en fast aftale, og det måtte jeg så fortælle ham at det var det ikke, at olieskift skulle han fremover betale for,,, har ikke set ham siden...

Så i sidste ende 2 timers forbrug på snak og venten, for en lille hundredemand... det dur sgu ikke...

Hvad angår gejl osv. så tager det tid, om mange vil sikkert gerne slippe billigt når de føler i er venner... smiley og det gør de ret hurtigt......

• #11   23. jan 2014 et eksempel på hvad vi har tænkt er skift af tandrem hvor det tager lang tid at komme ind til remmen, så det kan folk selv gøre og så går mekanikeren ind og skifter remmen så det er udført korrekt og bagefter kan kunden selv samle igen.
    Lift lejen inkluderer værktøjsvogn og alt starter med et depositum på 1000 i tilfælde af at de kommer til at ødelægge noget, men mange tak for jeres indlæg

Kommentér på:
Spørgeskema

Annonce