{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  grønlænderstiv!!!!
  • #1   24. jan 2014 ok - så i stedet for at hjælpe dem på vej, skal vi sætte hårdt mod hårdt. Det kommer der garanteret em masse fordele ud af for Danmark....

• #2   24. jan 2014 hva det er da kun 10 min siden du lavede et emne, kunne du ikke have slået dem sammen :;)

• #3   24. jan 2014 og placeret dem im off topic hvor disse ligegyldige udstød høre til smiley

• #5   24. jan 2014 Det er ikke noget med at jeg ikke vil hjælpe eller sætte hårdt mod hårdt. Problemet er når nogle ikke vil hjælpes men kun vil have penge. Og stadig hævder at det er andres skyld. Er bare træt af at alle andre skal hjælpes. Børnepenge til polske kæmpe familier fordi far arbejder her i landet. Hvad med vi brugte flere penge på uddannelse hjemmepleje infrastruktur osv.

• #6   24. jan 2014 Du skal nok lige tænke på, at det var danskerne der var med til at indføre alkohol til Grønland, vise den hvide mands levevis og mere eller mindre ødelægge det grøndlandske fanger samfund som klarede sig fint inden dansken kom. Som jeg ser det, er det os der skylder at hjælpe dem endnu mere til at klare sig selv. Hvis det var dit land og du var født der, ville du så ikke selv kæmpe for selvstændighed og bevise at og håbe på at du kan klare dig selv - uden en tilfældig udenlandsk magt blander sig? Jeg ville - og endda dø for det hvis det var mig. Jeg tror ikke du har tænkt over det og alt forladt, men jeg forstår udemærket grændlænderne. De har været ydmyget i alt for mange år. Vi danskere har ganske enkelt ikke formået at sætte os i deres sted, men blot fokuseret på at sætte grøndlænderne ind i den moderne verden - danskernes verden. Er det rimeligt for et land så langt imod nord langt fra europa og alt det der findes der. Jeg syntes det ikke. Vi skylder dem - ikke omvendt.

• #7   24. jan 2014 Det lyder lidt som Chrisitania:-)
    Hvad koster indvandring så i DK hvert år? 10 millarder?

• #8   24. jan 2014 Se hvor mange indvandrer der kommer til dk i forhold til sverige. Vi burde skamme os som et land der er ved at miste forstanden men efterligner usa mere og mere . FØJ!

• #9   24. jan 2014 Hmmm..... det næste du brokker dig over er vel bloktilskuddet til Færøerne - en del af det danske kongerige, som vi samtidig med at vi giver kæmpe økonomisk støtte til bla. fiskeri, giver EU støtte og hjælp til at ødelægge selvsamme fiskeri på Færøerne!?! smiley

Kommentér på:
grønlænderstiv!!!!

Annonce