{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FORD KA vs VW up
  • #1   27. jan 2014 Kommer vel an på dit behov osv?

    VW Upen er mere lækker og der er 5 døre, hvor Ka er 3døres, hvilket betyder meget.. men størrelsesmæssigt er er Ka'en lidt mindre, men der er stadigvæk god plads bagi, dog rammer hovedet mod loftet hvis man er høj.

    Ka'en føles mere livlig i styringen da den er mindre, hvor Up'en føles bedre.

    Vælg UP ! smiley


  • #2   27. jan 2014 Jeg synes personligt at materialerne virker til at være bedre kvalitet i en Up!
    - hvis det er lige nu du skal til at handle, har Vw nogle fornuftige tilbud på Life up.
    du kan evt. vælge at tilkøbe 2 års garanti for 2000,- det virker til at være penge der er godt givet ud.


  • #3   27. jan 2014 3 døres er fino. kører glæden i ford ka er den væsenlig ringere end i up'en ?

  • #4   27. jan 2014 Jeg vil vurdere Ka som et bedre valg. Personligt synes jeg der er mere bil i den! Bedre komfort, bedre lydisolering, flottere design, bedre styretøj. Men det afhænger jo af, hvad man vægter som kvalitet, nogen synes lyden er vigtig, mens andre synes sæder er vigtig osv osv..

  • #5   27. jan 2014 morten h. jeg er helt enig. lyder er en stor del af kører glæden. overvejer kraftigt af købe en ny ka.

  • #6   27. jan 2014 har hørt et par steder at up'en har en svag gearkasse ? er det sandt

  • #7   27. jan 2014 Jeg syntes nu ka'en er det bedste valg. Så har den en del flottere design end end up'en. VW UP er jo bare en firkantet æske.

  • #8   27. jan 2014 Det er jo smag og behag, men hvis man ser kvaliteten i forskel, så er der jo længde forskel, bagsæde pladsen er anderledes samt styringen og affjedringen. Ka'en føles livlig, fordi den har en kort akse, så hvis der blæser eller du køre hurtigt, så føles den noget mere blød end en Up.

    Men begge biler er fine og til prisen for en Ka, så kan man da godt overveje den. Hvis du alligevel er i den klasse, så kig da på en Ford Fiesta 1.0 benzin, hvis det er den du går efter.. fin bil, større bil.


  • #9   27. jan 2014 Jeg ville vælge Up´en, eller en af dens søsterbiler.
    Den kører bedre, ser bedre ud, og er penge værd sener hen.

    Ka´en er jo bare en Fiat i vinterjakke, bygget af dele fra her og der, bare for at være med på market, i stedet for selv af lave noget.


  • #10   27. jan 2014 Har kørt begge biler og ka'en virker bedst mht komfort og køredynamik.
    Up er lidt flottere i kabine design men sæderne er ukomfortable og der er meget støj i den.

    Midt råd er år prøve en længere tur i dem begge for 15min er ikke nok. Bed om 45min. Til en time


  • #11   27. jan 2014 tag ud og prøv begge biler, og så kan du danne dig et indtryk af hvad du synes er bedst.

Kommentér på:
FORD KA vs VW up

Annonce