{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Pris på bilen??? {{forumTopicSubject}}

Sidder lige og tænker på hvordan I prissætter jeres biler herinde???
Når man sammenligner priser herinde med priser hos forhandlere så ligger priserne herinde enten på samme niveau eller højere end hos forhandlere.. for mig er det lidt underligt at der kan sælges biler herinde p2p når priserne ligger der hvor de gør, når man tænker på risikoen med privatkøb.
Jeg kan jo være ligeglad med hvordan I gør men synes det kunne være sjovt at få en lille debat i gang om det og høre andre mening og holdning omkring prissætning privat kontra forhandler

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på bilen???
  • #2   27. jan 2014 Folk er som du selv hentyder til helt væk hvad angår prissætningen.. især det uhørt latterlige fænomen "byttepriser" smiley

Jeg tror heller ikke på at det er ret mange der får deres bil solgt til deres første udbuds pris.. uden afslag.

Handler ikke selv bil herinde, men følger da med for sjov skyld smiley

• #5   27. jan 2014 Jeg hare kigget en del på Altea Van priser herinde og kan se at de fleste ligger omkring 10.000 kr. plus højere end forhandlerne gør og så har dem der er til salg herinde kørt mange flere km. jeg forstår bare ikke helt hvordan nogle mennesker kan være så naive at tro de gør en god handel herinde når man tænker på risikoen..
    Hvad tror I der vil ske hvis man satte en bil til salg min. 10.000 kr. billigere end den billigste tilsvarende model hos en forhandler???

• #6   27. jan 2014 synes da den her debat, der næsten dagligt er oppe eller hentydes til herinde, er virkeligt relevant...så forstår heller ikke hvorfor der ikke er flere der er med på den...:-D

Folk prissætter vel bare efter, at der alligevel altid kommer nogen der vil prutte om prisen...:-D

• #8   27. jan 2014 jeg solgte en modeo fra 01 kørt 195000 til 30000 kr. på 2 dage og den var 12000 kr. ca billigere end den billigste model magen til ved forhandler, så vil man sælge hurtigt så er den metode måske vejen frem.

Kommentér på:
Pris på bilen???

Annonce