{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.632 visninger | Oprettet:

Valg af stc. Mondeo, Passat eller V70 {{forumTopicSubject}}

Halløjsa,

Jeg står og skal have en større stc, jeg står og halter imellen en Mondeo 2.5T, Passat 3C og en Volvo V70 T5, men ved ikke hvilken, jeg skal sætte mine penge på.. Jeg hælder lidt til Mondeoen, syntes den motor er utrolig lækker og så virker kabinen til at være utrolig rummelig samt bagagerummet.
Havde faktisk besluttet mig for Volvoen til at starte med, men så læser jeg at bagagerummet kun er 420L, det er dælme ikke meget i forhold til de to andre..

Hvilken vil i vælge og har i nogen erfaringer med dem? Passaten har jeg hørt, skulle holde pænt dårligt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af stc. Mondeo, Passat eller V70
  • #1   27. jan 2014 Ville klart også vælge Mondeo,uden tvivl den med bedste plads,synes dog kabinen er lidt kedelig... Passat'en lever højt på sit navn,men ved der er mange der har problemer med dyserne,og så er komforten på bagsædet utrolig ringe... Volvo'en er måske den bedste køreoplevelse,men med det bagagerum ville jeg ikke engang overveje den... Så ville klart købe den Mondeo...

• #2   27. jan 2014 Volvo, jeg er sgu glad for min og komforten er bedre end de andre. Synes Mondeo' en er løs i bagenden. Passaten er for Klein.

• #4   28. jan 2014 T5éren det kan da ikke være så svært.. Den smider let 300 Hk uden at lave alt for meget. Og den kan holde til det smiley

Og så er det den bedste, benzin drevet DiselTurbo. Den opføre sig sådan, der er et masiv bundtræk

• #5   28. jan 2014 Hvis det er 2. eller 3. generation af V70 du kigger på, ville jeg vælge den. Ikke mindst pga. komforten de gode 5-cylindrede motorer. Men det er nu også en Volvo motor der ligger i Mondeo'en.

Det eneste jeg har imod Volvo (har selv haft 7 stk.) er de høje priser på service og reservedele, især på de nyere.

• #7   28. jan 2014 Mange tak for input, den står også imellem Volvoen og Mondeoen, må ud og tjekke dem igen smiley Typisk konen ville have den største barnevogn, så skal der lidt plads til..

• #8   28. jan 2014 Passat - tid hver en tid, ja der er problemer med dyser, dem skifter VW på garantien uden beregning, vi er utrolig glade for vores, især gensalgsværdien når den tid kommer smiley

• #10   28. jan 2014 Mener Volvo og Ford deler motor og der ville jeg vælge Volvo.
    3c har design'et men også rustproblemer. Og du stopper traffiken da ø folk tror det er en civil bil ligesom Mondeo

• #11   28. jan 2014 Vi har en BMW 330d touring ligenu, der er jeg virkelig overraske over manglende plads, der er barnevognen skilt ad i atomer og fylder HELE bagagerummet.. Må lige se på Volvoen og Forden igen..

Kommentér på:
Valg af stc. Mondeo, Passat eller V70

Annonce