{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  støddæmper defekt eller?
  • #1   28. jan 2014 Den kan jo være defekt på flere måder smiley

Men tror ikke du vil være i tvivl når den er defekt smiley den vil vel blævre en del hvis den død

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

Emner: 24 Svar: 1.311
    #2   28. jan 2014 blævre , smiley det er så sejt og sjældendt brugt udtryk men som beskriver problemet godt , altså uro i vognen efter at have taget et fartbump

• #3   28. jan 2014 Fantastisk ord smiley

• #4   28. jan 2014 Kunne nemt mærke det på min carina. Bagdlmperne var gået og frosten gjorte vand der var trukket ind frøs og derved ingen dæmpning havde. Men ro på hvis det er første vinter med undervognen så kan det nemt være underlaget der fucker med dig.
    Men en defekt under vogn kan også blævre da du midster den dæmpene virkning så fjenderne kan gøre som de di vil. Rusk evt neget hårdt sideværts i bilen og få en ven til at se om der kun er dækkende eller resten at bilen der gynger

• #5   28. jan 2014 Har oplevet det i bag og i fronten. Det lyder som om at den slår op i bilen når du kører iver ujævnheder.
    Da den var i stykker i bag, skød røven til siden hvis jeg ramte et tankdæksel.
    I fronten larmede det meget.
    Hvis du trykker på karrossen over støddæmperen du nævner, skal den gi sig, men med det samme rette sig. Den må ikke stå som en Hula'pige smiley

• #6   28. jan 2014 hvis jeg bremser hårdt op står den og vipper en anelse. ikke meget men lidt og føles i sving som den kaster al vægten ud i siderne altså krænger

Kommentér på:
støddæmper defekt eller?

Annonce