{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køre uden kørekort?
  • #1   29. jan 2014 Du bliver kørt over.. Af mig

• #4   29. jan 2014 Der står du bor på Lolland, så giver du vel bare lokal betjenten en 100lap og køre videre?

• #5   29. jan 2014 doktor t
    arhhh det vil jeg vove og påstå. kostede mig 5000kr. og det var før bødetaksten steg.
    mener det er 8 eller 10 nu... men det kan afhænge af omstændighederne jeg manglede en køreprøve og havde haft kørekort før, så jeg fik kun bøden.. .

• #6   29. jan 2014 Du bliver bare henrettet på stedet af politimanden....

• #7   29. jan 2014 Hvorfor overhovedet bekymre sig om det? Medmindre man enten er komplet retarderet eller har sociopatiske tendenser og generelt har en IQ som en brugt dørmåtte... Så kører man ikke rundt uden kørekort... ligsom man ikke kører rundt i bil når man har drukket...
    Spritkørsel burde jo faktisk bare straffes med et nakkeskud når man blir stoppet... Evt. kunne kørsel uden kørekort straffes med at man lige fik smadret sine knæskaller...

• #8   29. jan 2014 Du har en kage, tilsendt af hæren smiley

• #9   29. jan 2014 Hold nu kæft hvor det dumt og uforsvarligt at køre uden kørekort!!!

Har man ikke kørekort så skal man ikke sætte bag et rat og køre... Idioter!!
    I hvert fald ikke hvis jeg er i nærheden af personen der vil køre uden kørekort... Det samme med spritkøresel... Jeg er den første der ringer til politiet. Jeg har meldt en person før og gør det gerne igen, Osse til træf mm jeg er fuldstændig ligeglad smiley

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #11   29. jan 2014 FÅRK man er da en idiot hvis man bliver taget 5 gange uden kørekort og stadig ikke har fattet man A: Enten ikke bør køre bil eller B: skal spare sammen til et kørekort. Magen til idioti..

Skaf nu et kørekort.

• #12   29. jan 2014 luk lige røven, det min kammerat som køre uden kørekort, så vil vide hvad der sker.

• #13   29. jan 2014 Jeg er bestemt ikke tilhænger af eller fortaler for at køre uden kørekort.

Men hvem herinde vil forklare mig, hvordan en person som har mistet sit kørekort f.eks. pga. fart, er farligere i trafikken nu end inden han fik inddraget kortet?

Skyldes det et kommensalistisk link imellem plastikkortet og den del af hjernen der husker rutinen og teorien?

Forsikringsmæssigt tilslutter jeg mig den generelle opfattelse, at det er dybt uforsvarligt!

Men ligefrem at true med at død og overkørsel synes jeg er lidt ude af proportioner. Har i alle husket af feje for egen dør?

• #14   29. jan 2014 Så har du sikkert også en kammerat der vil vide, hvad der sker, hvis man begår indbrud? .. Eller lign. spørgsmål.

• #15   29. jan 2014 Andre han er ikke farligere uden kørekort, da han jo bare ikke har fattet at køre ordenligt med kørekort og sikkert ikke skulle ha haft det.

• #16   29. jan 2014 Hvad sker der når man slår sig selv i bollerne med en hammer?
    Det gør ondt.

Lidt ligesom hvis du kører uden kørekort. Så kan det også hurtigt komme til at gøre ondt.

• #17   29. jan 2014 7000kr i bøde og en gang tør anal på køleren af patruljevognen....

• #18   29. jan 2014 Lasse P

Den kan jeg ikke være enig i.

Når du tager et kørekort så bliver du "uddannet" til at fremføre et køretøj uden at være til fare for andre.

Hvis han ikke har taget kørekort så har han ganske enkelt ikke den viden det kræver at færdes i trafikken.

• #19   29. jan 2014 hold nu kæft man... der blev spurgt hvad der skete og ikk om hvad mening folk har til det... så hvis i ikk har et fornuftigt svar så lad vær at svare...

• #21   29. jan 2014 Morten =stn= > Har du et fornuftigt svar, ellers burde du måske også lade være at kommentere.

• #22   29. jan 2014 #21 Du er da fuldstændig udenfor pædagogisk rækkevidde. Har aldrig set dig bidrage med noget konstruktivt herinde. Hvorfor er du her egentlig?

• #23   29. jan 2014 Her er et link med bødetakster til kørsel UDEN kørekort...

http://koerekort-guiden.dk/koersel-uden-koerekort

• #24   29. jan 2014 Det er rigtigt at hvis man ikke har taget kørekort så er man ikke uddannet til at køre i trafikken, men har man taget kørekort og fået det taget igen, så er man frakendt føreretten fordi man ikke skal køre bil i det offentlige... Det var min mening

men hvad loven angående bøde siger, ved jeg intet om. men du skal være klar over hvis du er passager i bilen med din (kammerat) uden kørekort... så bliver du straffet for den samme overtrædelse da du burde vide bedre...

• #25   29. jan 2014 K H når man har et kørekort så har man retten til at føre bil. Men betyder ikke at man burde have det. Da nogle der har førerbevis til bil stadig ikke kan magte at køre bil ordenligt.

Ergo så er de ikke mindre farlig når de har mistet deres kort i forhold til de stadig har deres kort.
    Han skriver jo ikke at det er i forhold til nogle der ALDRIG har haft kørekort
    Manden der har mistet hans kort kender jo reglerne. Så han vil jo være ligeså farlig uden hans kørekort som med kørekort.

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #26   29. jan 2014 Hvis man ikke lærer noget af sin frakendelse, så bør man ikke sætte sig bag rattet igen, men har man lært lektien, og kører pænt bagefter, så har jeg personligt, ikke de store moralske skrupler over det.

Man BØR self tage sin straf, men på den anden side, der er også mange der forsøger snyde sig uden om fotovognene, selvom de godt ved de bryder loven, så "alm" billister med kørekort, behøver såmænd ikke være bedre selv.

• Ronni M
    Ronni M Tilmeldt:
    jan 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #27   29. jan 2014 Fuck der er mange hellige fjolser her inde som aldrig har gjort noget som helst ulovligt.............. Det er da til at brække siger at høre på gang på gang når der er nogen der spørg om noget så svar da eller lad vær med at kommentere!!!!

• #28   29. jan 2014 du er da voldsom uintelligent at høre på....

• #29   29. jan 2014 Lasse P
    Du kan måske vudere hvem der burde køre og hvem der ikke burde?

Det er jo ikke for sjov at der sidder en politimand og godkender dig inden du får dit kort. (Køreprøven) Før du kommer til køreprøve så er det søreme også en politimand som retter dine fejl til teoriprøven.

Vi kan sammenligne med en helt anden kategori. Mange læger begår også fejl men alligevel vælger man at lade dem stille diagnose på ens sygdom. De er jo uddannet til det.

Ingen er perfekte og jeg vil mene at der er mange billister som indimellem har opfattelsen at du ej heller burde fremføre et motordrevet køretøj Lasse P

Folk der mister deres kørekort mister det jo heller ikke fordi de blot har begået en fejl i trafikken. Det er menneskeligt at fejle og ALLE gør det jævnligt.
    Når folk mister kørekortet er der somregel en rigtig god og meget fair grund til det.

Lige nu er der folk herinde der tænker wauw... Kom det der virkelig fra tågehovedet KH der trækker vejret gennem bongen? Ja det gjorde det.

Lasse P
    Hvad bygger du dette op om: Ergo så er de ikke mindre farlig når de har mistet deres kort i forhold til de stadig har deres kort.
    Min tågehjerne vil jo mene at dette er logik for burhøns...

• #30   29. jan 2014 Nu har jeg sat den lave standart for et konstruktivt svar Lasse P

Mange læsere forventer pr. automatik at du kommer med en mere intelligent besvarelse.

• #31   29. jan 2014 Hvis man ikke er komplet idiot, så kører man bare ekstra pænt, hvis man ikke har erhvervet kørekortet - derfor kan dem uden kørekort sagtens være ligesågode eller bedre bilister end dem med kørekort.

Det er er bare ærgerligt at blive taget og skulle punge ud med kr. 7000,-, som kunne have været brugt til næsten at betale for et kørekort (ca. kr. 10 - 13.000,-)

Har du bare ikke medbringer kørekortet under kørslen - koster det kun kr. 1000,- og dem ville du jo nok gerne have brugt brugt på fornøjelser istedetfor smiley

• #32   29. jan 2014 KH læs hvad jeg skriver. En der får kørekort og vælger at køre som en idiot bliver sku da ikke mere farlig af at han mister sit kort. Og så stadig vælger at køre bil uden sit kørekort. Du blander sku tingene sammen nu

En der ALDRIG har haft undervisning er mere farlig da han ikke kender reglerne.

Men en der har kørekort og mister det og stadig køre som en idiot er da lige farlig om han har et kørekort eller lige har mistet det.

Så fedt du selv kalder dig et tågehoved for du har jo ikke forstået spørgsmålet.

Spørgsmålet så du også fpr står det

Andre F spørger er en mand der har mistet sit kørekort mere farlig i trafikken efter han har mistet det.
    SVAR: NEJ er han ikke da han stadig kender reglerne og har haft undervisning. Og har han mistet det pga idiotisk kørsel er han stadig ikke til mere fare uden hans kørekort.

• #33   30. jan 2014 En der får kørekort og vælger at køre som en idiot bliver sku da ikke mere farlig af at han mister sit kort.
    Det er jo netop det han gør.
    Han mister jo ikke kortet for sjov. Man mister somregel kortet fordi man er til fare for andre trafikanter.

• #34   30. jan 2014 KH hvorfor bliver han mere farlig efter han har mistet det? han kender for hulen da reglerne da han havde kortet. Og det gør han så stadig når han mister det. Så han er da ikke mere farlig efter han har mistet det da han stadig kender færdselsreglerne

• #35   30. jan 2014 Lasse P

Man mister ikke kortet for sjov.
    Når du mister dit kort kan det godt være at du kender reglerne. Men alligevel har man jo valgt ikke at overholde dem. Dermed gør man sig selv til en så farlig medtrafikant at politiet vælger at fratage en føreretten.

• #36   30. jan 2014 KH nej man mister det pga noget, men derfor er han stadig ikke mere farlig efter han har mistet det. For med kørekort kørte han jo ligeså idiotisk ikke. Så du har jo ikke forstået spørgsmålet.

Da en person der har retten til at køre som vælger at køre 200 i en 80 zone jo ikke er mindre farlig. Når han så mister kortet og så igen køre 200 i en 80 zone. Da han jo kender reglerne i forvejen. Manden valgte at bryde reglerne men gør da ikke han bliver mere farlig når han køre uden kørekort.
    Så om han har det eller ej så er han en farlig billist, men bliver da ikke mere farlig når han mister kortet.

En der aldrig har haft teori eller køretimer er da farlig når han sætter sig ud og køre. Da han ikke kender tilreglerne.

• #37   30. jan 2014 Det er da lige meget, køre bare. hvad er et kørekort smiley
    altid have et cpr nummer klar som du ved der har kørekort hvis du skulle blive stoppet. Gælder i sær i en stor BMW el en Golf 3 1,8 med en VR6 motor i.

Jeg blev stoppet af politiet og de kørte min bil på Banegården men havde self en nøgle til at ligge derhjemme og wupti 15-20 minutter så stod Golfen i min indkørsel + lidt kørsel igen. Fuck da politiet men var også kun en knægt på 19år på det tidspunkt, gad sku da ikke vente på det kørekort, men har det så til dags dato, men ja det var sjovt og fuck den kunne flyt sig. han kiggede noget da han åbnede motorrummet og spurgte den er da ikke helt lovligt, Næ men det er min bil så, Bøde på 5000kr for kørsel uden kørekort

• #38   30. jan 2014 Jeg har ikke selv været bedre. Tog teoriprøven som 18årig og så orkede jeg ikke mere og kørte uden kort som jeg fik da jeg blev 20.
    Men jeg ved skam også en farlig billist.
    Egentlig syntes jeg man burde hæve grænsen for kørekort til 21.

• #40   30. jan 2014 Kan se jeg lavede en tastefejl.
    Der skulle stå
    Men jeg var skam også en farlig billist.

• #41   1. feb 2014 Nordjyden_22 : Er du okay?

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #42   2. feb 2014 Hvis i ikke orker at tage et kørekort som er en mini mini MINI "uddannelse", hvordan fanden orker i så tage en uddannelse? Der skal man møde hver morgen tidligt, og til eksamener og forberede sig hjemme osv. Men det gør i måske heller ikke? Det er bare kontanthjælp.

• #43   2. feb 2014 SKAL man have en uddannelse for at undgå kontantjælp.

Man får en bøde for at køre uden kørekort.. færdig punktum

• #44   3. feb 2014 Men det korte af det lange er at man IKKE skal køre hvis man ikke har kørekort hvad enten man aldrig har taget det i en køreskole eller man har fået der frataget det af politiet!!

Ingen kørekort = Ingen kørsel i bil på offentlig vej (markræs, banesport mm er jo tilladt) og kan man ikke fatte det er man godt nok en stor idiot!!
    Færdig bum!!

Kommentér på:
Køre uden kørekort?

Annonce