{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.323 visninger | Oprettet:

Suzuki Ignis {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Vi overvejer at købe en Suzuki ignis årgang 2004 , kørt 269xxxkm , pris 15,000kr
Den er nysenes og ser flot ud på billederne.
Skal nok se den senere idag..

Hvad er jeres erfaringer med denne model , tænker holdbarhed, svagheder , reservedels priser og andet man bør vide.

Jeg er ikke interesseret i at høre om i kan lide dens udseende , så kun og den er pengene værd.

og søndag derude... Og tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki Ignis
  • #1   2. feb 2014 Det er en Suzuki, og den er billig?
    Forstå mig ret, jeg synes ikke det er et dårligt køb. Men det er ikke en bil man skal forvente at have for evigt. Heldigvis er der også penge til at købe den næste i rækken om et par år.

Min fars bror har haft 2, og de har kørt fint.

• #2   2. feb 2014 Har lavet en del af dem.
    Lyt efter mislyde fra gearkassen.
    Har skiftet et par stykker omkring de 180000 til 230000 km.
    Ellers nem at gå til og til de 15000 kan det ikke gå helt galt.

• #3   2. feb 2014 Jep gear kasse.. har lavet nogle som ellerede gik ved 80 tusind.. gear olie skal skiftes for hver 45000 så tjek for lyde

• #4   2. feb 2014 Så gearkassen er det svage punkt præcis som på wagon modellerne !
    De to modeller er måske ens eller er den ene at foretrække frem for den anden ?
    Pris mæssigt er de meget ens...
    Tak for jeres fine svar indtil videre

• #5   2. feb 2014 hellere ignis da..

• #6   2. feb 2014 Hvordan er reservedels priserne til sådan en ignis og er det nemt at få brugte dele til den , hvis det er det man søger ?

• #7   3. feb 2014 Var ude og se på bilen igår aftes og den er flot velholdt , men den har som sagt kørt 273,000km

Er det noget jeg skal være bekymret over ?

• #8   4. feb 2014 Tog en beslutning igår og købte omtalte Ignis ??
    Vi fik den ned på 13,500kr hvilket jeg trods km tallet syntes er en fin handel.
    Bilen kører rigtigt godt og lyder sund i motor / gearkasse , så den håber jeg vi får stor glæde af.
    Tak for jeres svar og jeg vil på et tidspunkt prøve at få bilen ind på siden ??

• #9   4. feb 2014 Og skulle du komme til at folde den omkring et træ, så har jeg en kollega som havde en akkurat magen til med cirka samme kilometer stand som fik 30.000 efter at have kysset en kronhjort, så du kan jo ligefrem tjene på den. smiley

• #10   4. feb 2014 Det har jeg ikke lige planer om at gøre ?? haha , men ja tænker at jeg har lavet en super handel ??

• Kaj J
    Kaj J Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 1 Svar: 2
    #11   25. mar 2016 Hej Brian, -blev du tilfreds med din Ignis ? Jeg overvejer at købe en, så nu kan du give dine 2 års erfaringer videre her smiley

• #12   29. mar 2016 Hej Kaj.
    Har netop solgt bilen , men vi havde den i 2 år og den kørte perfekt hver dag uden problemer.
    Den havde rundet 300,000 Km uden man kan mærke / høre det på den.
    Kan klart anbefale den som en god allround hverdagsbil.

• Kaj J
    Kaj J Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 1 Svar: 2
    #13   29. mar 2016 Herligt at du kunne give stafetten videre.

• Bjarne P
    Bjarne P Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #14   12. okt 2016 Kørt 425000 i en ignis årgang 2004 samme motor og gearkasse og den kører endnu så vidt jeg ved..

• Pia H
    Pia H Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 12 Svar: 2
    #15   30. nov 2016 Hej, jeg har lige læst Jeres tråd da jeg er lidt i vildrede om jeg skal ofre 7-9.000 på rep af Gearkasse (nye lejer i), fjederstang, bremse´mv. på min Suzuki Ignis 1.3 fra 2005. Den har kørt 101.200 da jeg kun bruger den til/fra job. Men er dybt afhængig i den efter 2 større rygoperationer (kræfter rækker ikke både til fuldtidsjob og offentlig transport/cykel). Men har siden okt 2014 ofret 20.000 (heraf 4.000 i selvrisiko for skade) - så derfor har jeg sovet nogle nætter på det. Men nu fundet loyal mekaniker tror jeg, som kun vil lave det nødvendige - gearkassen (den larmer) bremser mv. Autoriseret værksted listede en række ting som løb op i kr 24.000 sidste uge hvor den var til service og fik lavet en P-skade. Herudover skulle jeg regne med kr. 13.000 for renovering af gearkassen, og 37.000 kr. er jo vanvid at ofre på én gang på en 11 år gml bil næsten uanset hvilken model... men jeg er ellers glad for min Ignis. Nu overvejer jeg IGEN at ofre ca 10.000 - men KUN hvis min mavefornemmelse siger mig jeg så er godt kørende nogle år endnu. Nogen som har en mening de gider komme med om det? Ved godt jeg gambler uanset hvad og ingen garanti kan få hverken fra mekaniker eller andre - men jeg er totalt ukyndig med biler og single og ingen mand inden for rækkevidde til at råde mig - derfor søgte jeg herind smiley Tak på forhånd hvem som gider smiley

Kommentér på:
Suzuki Ignis

Annonce