{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fyr i VW UP.
  • #1   2. feb 2014 M Olsen på vagcars kører tilbud på fyr i up mener jeg.

• #2   2. feb 2014 var det ikke omkring 13.000kr, men bliver bilen ikke varm hurtigt ? det ellers hvad man siger om små biler...

• #3   2. feb 2014 Nu er min ikke en UP, men jeg har fyr i min A3, og det bliver da svært at undvære om vinteren når den skal sælges. Det er rimelig rart om morgenen lige at kunne stikke fjernbetjeningen ud af vinduet, og du så har en varm bil uden tilfrossede ruder 20 min senere.

• #4   2. feb 2014 Jeg har osse fyr i min bil med TC3 modulet og "parking heater app" på mobilen... Det virker satme godt... laver bare en ugeplan for hvornår fyret skal starte og så skal jeg ikke tænke mere over det om morgenen... Jeg kommer aldrig til at undvære fyr i min bil igen.

Det er dog ikke en UP, men havde jeg en, havde jeg købt det lille Eberspacher eller webasto til 5500kr og et TC3 modul til den...

• #5   2. feb 2014 Jeg har os lige fået sat en eberspacher fyr i mon 206 hdi. Og det er satme lækkert. Har en fjernbetjening til som kan række en 100 meter og temp viser hvor varm kabinen er. Købte det brugt for en 3500 kr. Jeg skal ikke have en bil uden fyr i igen.

Har dog osse hørt det er sundere for motoren at man starter den når den er driftvarm end når den er kold.

• #6   2. feb 2014 Kan det virkelig betale sig, den lille motor bliver varm på et par kilometer og vinteren vare kun 1-2 måneder om året smiley
    - men jeg synes da bare du skulle tag at gøre det hvis du vil sætte dig ud i en varm bil om morgen mm. smiley

• #8   2. feb 2014 Hvor er det lige du bor hvis vinteren kun er 1-2 måneder. jeg bruger mit fyr fra November til og med Marts

• #10   2. feb 2014 Jeg har bestilt tid til at få sat det i også får jeg TC3 betjeningen med smiley . Glæder mig . Det kan også ventilere lidt om sommeren smiley . Så det virker både om vinteren og sommeren smiley

• #11   2. feb 2014 Der er jo mange fordele ved det smiley
    - Afisede ruder
    - Varm kabine.
    - Driftsvarm motor.
    - Slut med koldstart af motor.
    - Udstødningsgasserne bliver mindre forurenende osv osv smiley

• #12   2. feb 2014 Forbruget går måske endda op med det som den kører mere ved at være varm fra start af?

• #13   2. feb 2014 Jeg kan ikke se forskel i forbrug på min transporter og 535D når fyret kører her i vinter perioden smiley

• #14   2. feb 2014 Jeg kan nu heller ikke se nogen forskel i forbruget... Mit fyr kører ca 1,5 time hver dag...

• Niels J
    Niels J Tilmeldt:
    okt 2005

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 84
    #15   2. feb 2014 Fyr og fartpilot. Jeg vil ikke undvære det! smiley

PS. Motoren bliver ikke driftsvarm af en tur med fyret, og bliver det næppe aldrig. Olien er stadig kold og bliver først ordentlig varm når også motoren kører

• #16   2. feb 2014 fartpiloten har jeg smiley . Mangler bare fyret smiley . Det bliver monteret i weekenden smiley

• #17   8. maj 2014 Fik du nogensinde monteret fyr i den lille fine bil?

• #18   8. maj 2014 Nej der opstod problemer som gjorde at pengene som var beregnet til fyret måtte bruges til noget andet smiley

Kommentér på:
Fyr i VW UP.

Annonce