{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Polo 6n sætter ud {{forumTopicSubject}}

Hej BG'er jeg har en polo 6n som lige pludselig begyndte at opføre sig underligt, det startede med at fra den ene dag til den anden ville den ikke tage over 3000 omdr, efterfølgende blev det værre og værre og til sidst kunne den ikke tage mere end 2000,
Nu skete der så det at den gerne ville starte min lige så snart den stiger i omdr så slukker den igen... Forleden prøvede jeg så at starte den efter at ha skiftet nogle småting som, temp føler, tændspole, kabler, rotor, fordeler osv men der startede den så, holdte i tomgang med mega lave omdr i et par minutter og så slukkede den. Nu vil den så slet ikke starte.... Så nu står jeg på bar bund, har snakket med en mekaniker på et tidspunkt som sagde det evt kunne mit benzin filter.
Et par måneder før alt det her havde jeg dog også problem med den omkring at den ikke ville starte og når den så ville kunne jeg køre 3 meter og så gik den ud, dengang var det på benzinfilteret det var galt med, så ville bare undre mig lidt at mit filter allerede skulle være blevet tilstoppet igen...

Hjææælp:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polo 6n sætter ud
Kommentér på:
Polo 6n sætter ud

Annonce