{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på bil
  • #1   6. feb 2014 Der en v6 folk vil ligesom dig havde økoracere.
    Ned på 20.000


  • D e r p
    D e r p Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 22
    #2   6. feb 2014 prøv med en ny annonce. nye friske ens billeder. måske en mere detaljeret salgstale, du har garanteret været god ved den gennem tiden, hvilket klart er værd at fremhæve.

    held og lykke med salg smiley


  • #3   6. feb 2014 Alt for dyr, og den skriger af at være en bil der har fået prygl til grænsen.

    Luftfilter, sportspot og kæmpe sub i bagagen skræmmer de fleste. De mennesker den tiltaler er som regel i en alder hvor de lige så godt kan kaste en hvid pil efter at forsikre en bil med 210 HK.

    Tager man så det med i overvejelserne med KM og at det er en fransk bil så skræmmer man endnu flere.
    Sæt den ned til en ulidelig spot-pris og se om der kommer respons. For knap 30000 Kr får man virkelig meget andet bil i dag, end en 15 år gammel PUG..:)

    Håber du kan tage kritikken.


  • #4   6. feb 2014 jeg håber da virkelig ikke at det er km der skræmmer folk. 214.000 er da ingen ting for sådan en.

  • #5   6. feb 2014 214.000 km i en fransk bil tror jeg skræmmer mange mennesker

  • #6   6. feb 2014 Lige pt har jeg den til at gå 11 km pr liter;-) så prygl får den ikk:) Hehe
    Men okay, jeg må jo sætte den ned så:)
    Mht forsikring er den ikke dyrere end mange andre:)


  • #7   6. feb 2014 Sø-propel,

    hvem vil have økobiler,så kan man lige så godt grave sig ned


  • #9   6. feb 2014 JT
    De fleste vil helst køre langt på literen. Der ved ikke sagt alle vil men prøv du at hold i kø og se hvor mange små øko slæder der fiser rundt. Forleden holde jeg i et kryds og så rigtig mange små biler og de eneste større biler var taxaer og firmabiler.

    Køre selv løvebil og er klæd for det og er skudt i TS4 og TS6 samt 607 men hans bil tiltaler ikke mange... Jeg har selv købt min hdi for 16000kr... Det en økonom med sine 17km/l ( køre mange korte ture)... Jeg vil hellere køre en økonom end at tage bussen men er ville hellere vælge en rigtig bil med komfort og motorkraft. Priserne er bare ikke så høje på benzin slugere mere.
    Men 11km/l Ja det Hvad en g3 1.8 8v køre.

    Har flere venner der køre økobil 22km/l og 580halvårligt i afgift tiltaler dem mere end køreglæde


  • #10   6. feb 2014 Folk er desværre ikke interesserede i biler af den kaliber længere. ca 6000 i grøn ejerafgift får mange til at kigge i en anden retning. 11km/l er heller ikke attraktivt. så 20000 maks, der er jo også kun et par mdr til syn.

  • #11   6. feb 2014 Det som skræmmer seriøse købere væk, er at den for 5 år siden havde gået 285.000..
    Kilometerfusk kombineret med briangejl og en høj ejerafgift og forsikring gør det til en bil som ikke er særlig attraktiv at eje for de fleste


  • #12   6. feb 2014 av av av .. kilometerfusk på en fransk bil .. ja det bliver svær at sælge

  • #14   6. feb 2014 Nårh ja for helvede, har jeg sgu da ikk får skrevet på!
    Er blevet gjort opmærksom på det! Det kommer senere i dag!:)


  • #15   6. feb 2014 Du kan da prøve at smide den på autocom.dk... smiley

  • #16   6. feb 2014 yeah right du havde "glemt det" smiley

Kommentér på:
Pris på bil

Annonce