{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

søger folk der har erfaring med ebay.com {{forumTopicSubject}}

hej bg

jeg har forgæves prøvet at finde nogen ti ti min bil her hjemme til billige penge så det er blevet til at jeg ska prøve det der "ebay"

der er tale om en honda civic ek fra 97

så for det første passe de dele til min bil ??

og hvordan bestiller jeg de dele der inde fra??

og hvor meget skal jeg regne med fragt og told ??

jeg har aldrig prøvet dette før!!

http://www.ebay.com/itm/96-98-Civic-4dr-Type-R-Front-Bumper-Lip-Grill-ABS-/271245060529?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AHonda%7CModel%3ACivic&hash=item3f277729b1&vxp=mtr

og

http://www.ebay.com/itm/96-98-HONDA-CIVIC-EX-LX-DX-JDM-BLACK-HEADLIGHTS-EK-/191063446440?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AHonda%7CModel%3ACivic&hash=item2c7c44d3a8&vxp=mtr

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger folk der har erfaring med ebay.com
  • #1   8. feb 2014 For det første skal du gå ind på ebay.co.uk i stedet og sørge for at tingene er fra england, ikke usa.. dermed slipper du for at betale ca. 45 % i afgift af både vare og fragt. Dernæst burde du oprette en paypal konto som er tilknyttet dit dankort

• #2   8. feb 2014 okay og det så er gjort der er der bare lige som og bestille over nettet her hjemme også ??

hvordan kan man se hvor meget det bliver i at med fragt ??

• #3   8. feb 2014 jeg har tit købt noget på ebay.com men dov ikke noget til biler. Du kan finde om told og skat på postdanmark´s hjemme side. Har tit bestilt noget i hong kong og der har jeg kun betalt told og skat i gang, der købt jeg for ca 1500 og betalte 497 i told og skat kan se om jeg evt kan finde den mail jeg har fra den gang der er et ling til siden

• #4   8. feb 2014 Fra usa er det varens pris med fragt. Og der skal du lægge 45% oveni prisen... england er Billigt i fragt og ingen afgift

• #5   8. feb 2014 men husk på nå du har trykket på "KØB" knappen, så har du også købt tingene.
    da det jo forgår som på aktion. og det lidt bøvlet og annuller et køb,
    for vil sælge ikke annullere så skal man betale.

og inden du køber noget, så skriv altid til sælge og høre om prisen til DK,
    og det er lige meget om det er den Engelske eller den Tyske ebay.

også selv om der ikke stå noget om forsendelse til DK
    de fleste er villig til og sende det.

har kun oplevet 1 gang, at en sælger ikke gad bøvle med og sende de til DK.
    så fandt jeg bare en anden der solgte den samme ting

men er man lige obs på det, så er der ingen problemer.

har selv handlet rigtig meget på den Tyske ebay, især stumper til min biler
    og har aldrig haft bøvl med noget.

• #6   8. feb 2014 Være lige ops. på, at når du køber fra f,eks. England. At man der har venstrekørsel, og ting som bla. nærlyslygter ikke passer til vores højrekørsel.

• #7   8. feb 2014 Har masser erfaring med ebay.. Så længe du køber ting i eu er der ingen told og moms på..

Har efterhånden købt for mange penge af alt muligt på ebay.. Os fra kina.. En bremse skive til mc til 700 fik skat ikk fat i i lufthavnen smiley et dysesæt til mc er li kommet hjem fra usa.. Købt for 500 og den fangede de heller ikk.. smiley dog har de haft åbnet to pakket jeg fik fra england.. Men ikk gjort noget videre ud af det smiley

• Karlo W
    Karlo W Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #8   8. feb 2014 tjek toldpriser.dk

• #9   8. feb 2014 har hørt at man sagtes kan betale uden brug af paypal?

• #10   8. feb 2014 #1, bare fordi at du bruger co.uk undgår man desværre ikke US sælgere. Been there, done that and got the molerat skinned.

• #11   8. feb 2014 Hvis der er en der bor tæt på Fredericia og er en venlig sjæl der vil hjælpe mig

• #12   8. feb 2014 Bor i Fredericia, men hvad er det du helt præcis skal have hjælp til.

• #13   8. feb 2014 jeg har aldrig prøvet det før og jeg plager ikk og bestille ting på nettet fordi jeg har ikk den stor til tro til det så hvis der er en der kunne hjælpe mig med at bestille den ene gang så vil det være helt perfekt. regner ikk med at bruge den hjemme side igen ellers så kan du vise mig det så jeg ved det til næste gang

Kommentér på:
søger folk der har erfaring med ebay.com

Annonce