{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.792 visninger | Oprettet:

Vudering af Vauxhall Ventora II 3.3... 71' {{forumTopicSubject}}

Kunne godt tænke mig at få lidt bud på hvad BG folket ville mene var en realistisk pris, hvis jeg skulle sælge min gamle Vauxhall ventora II den er med en 3,3L række 6 motor i. Kunne godt sænke mig nogen bud på hvad i vil mene den ville kunne koste, hvis den skulle sælges.

http://www.bilgalleri.dk/galleri/150333-vauxhall_ventora_special_ii

De 4 første billeder af den er fra mellem jul og nytår, hvor jeg prøve mont. mine bbs fælge for lige at se hvordan det så ud. de andre billeder er fra gennem den tid jeg har haft den.

Der kan kun følge stålfælge med bilen, så det skal prisen sættes efter.

Skriv et bud på prisen og en lille kommentar om hvad i synes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vudering af Vauxhall Ventora II 3.3... 71'
  • #2   8. feb 2014 Rigtig fed bil smiley

Synes dit spørgsmål er rigtig svært at besvare. Dels kan man jo ikke slå den op på bilbasen smiley og derudover - hvis du lige finder den rette person, som søger en bil i den kategori, så kan du sikkert få en rigtig fin pris for den. Men ellers er det jo desværre som @Ronni M skriver: Intet er mere værd end køber vil give.

Er der ikke nogen "veteran"-klubber for ældre engelske biler her i landet, hvor du kan forhøre dig? Måske er der der én, der lige går og søger sådan en bil.

• #4   8. feb 2014 Jeg er ganske udmærket klar over at intet er mere værd end det kan sælges for, så det er vi fuldstændig enige i.

Synes bare det kunne være rar og høre nogen meninger om det fra nogen som ikke rigtig overvejer og købe den, hvad i har af første indskydelse af pris. Hvis først der er der overvejer og købe den så er der jo aldrig noget værd, eller også skal man ha alt mulig skrammel i bytte. Og det er der heller ikke noget galt i sådan er vi vel alle lidt når vi skal købe noget, man vil jo altid ha det så billig som muligt;-)

Men slyng bare nogen helt uforpligtende tal ud, det koster ikke noget her.

• #6   8. feb 2014 40000,- nysynet m.plader. cirka smiley

• #7   30. nov 2014 Kunne du være interesseret i en bytte handel med en original Corolla Ke30, 1,2. 1979. 1 ejers, som har kørt 150.000 fra ny?
    Mvh. Jonas.

• #8   30. nov 2014 Bilen er solgt for næsten et år siden.

• #10   30. nov 2014 Fik 24000,- for den. Der kom en fra Norge og hentede den. Han har den til salg igen da han fik konstateret noget med hjertet. Men ved ikke om den er solgt, men kan jo hentes hjem til Danmark igen uden der skal betales afgift. Da den har Været dansk.

• #12   30. nov 2014 Jo det var ok...

Kommentér på:
Vudering af Vauxhall Ventora II 3.3... 71'

Annonce