{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.509 visninger | Oprettet:

motorophæng/gearkasseophæng defekt ? {{forumTopicSubject}}

Hey bg. Har en golf 3 fra 97, 1.9 TDI som jeg har lagt mærke til er begyndt at køre lidt træls, det er som om at den giver et lille hug/ryk når jeg træder og slipper speederen. Havde den så lige til mekaniker som sagde at det nok var et defekt motorophæng. Vi gik ud og kiggede på det, han åbnede hjelmen satte den i 1. gear, og gik så ud foran og skubbede og trækkede i bilen, mens han bad mig om at kigge ned på det forreste motorophæng, og sagde - Jah, prøv og se hvordan det giver sig, må indrømme at jeg bare kunne se motoren rykke sig en smule op og ned, og har ikke den vilde forstand på sådan noget, så jeg sagde bare ja okay kan godt se det giver sig lidt.. Så jeg fik ham til at bestille et nyt hjem som han skulle sætte på...

Nå men så henter jeg bilen igen da den er klar, og jeg spørger om det så er i orden nu hvortil han svarer, at han synes ikke at kunne mærke noget da han prøvekørte den, men hvis jeg stadig synes der var noget så var det nok et gearkasseophæng.

Jeg kører så, og bemærker at det ikke rigtig har hjulpet. Øv hvor irriterende havde lige glædet mig til at hente en bil som bare ville kører dejligt.. smiley

Men har han så ret i at det så nok bare er et gearkasseophæng eller kan jeg risikere at jeg aflevere bilen for at få det lavet, og så viser det sig at være noget helt tredje, måske anden gearkasse.. ?

Andre som har haft samme symptomer med at bilen nærmest giver et lille hug/ryk når i giver gas eller slipper speederen ..?
På forhånd tak .. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motorophæng/gearkasseophæng defekt ?
Kommentér på:
motorophæng/gearkasseophæng defekt ?

Annonce