{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Kommunens forpligtelser ang. Huller i vejen {{forumTopicSubject}}

Hej BG har siddet og søgt på nettet ang. Kommunens forpligtelser ang. Huller i vejen, vi har vejarbejde ved os og de har haft gravet vejen op så nu er der grus vej indtil videre, nu er der sindssygt mange huller som med det regnvejr og antal biler der bruger vejen kun bliver større og større en ting er at der er mega stor risiko for ridser osv. Pga. grusvej men det er snart værre med de mega huller som bliver større og større her tænker jeg på undervognen, kan en venlig sjæl guide mig til noget materiale ang. Kommunens forpligtelser ang. Vedligehold af vejen? Forsat god søndag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kommunens forpligtelser ang. Huller i vejen
  • #1   9. feb 2014 Hvis der er sat skilte op med vejarbejde mener jeg ikke du kan gøre noget. Nogle steder lukker de hele gader af så man ikke kan bruge vejen.

• #2   9. feb 2014 Hvis du kan bevise at kommunen er skyld i skader på din bil pga misvedligeholdelse af vejene, så skal de betale!

At det er en tung proces at få igennem er så en anden ting!

• #3   9. feb 2014 Henrik, ikke når der er vejarbejde.. så kører man jo efter forholdene..

• #4   9. feb 2014 http://www.fdm.dk/love-og-faerdselsregler/huller-veje

Ved at der for et par vintre siden var store problemer omkring Vejle og der satte de skilte op om der var huller i vejen og vejarbejde så kunne man ikke søge erstatning da man så ikke havde kørt efter forholdene hvis der var skader og mener at det er det samme når der er vejarbejde.

• #5   9. feb 2014 Assens kommune ville ikke betale til mig efter jeg kørte i et af deres huller og ødelagde dæk og fælg

• #6   9. feb 2014 Nu arbejder jeg med veje i en kommune til hverdag, og som de andre skriver - er der skiltet med vejarbejde kan du ikke stille noget op, andet end at gøre kommunen opmærksom på dette. De vil herefter besigtige problemer og tage fat i entreprenøren, hvis det vurderes nødvendigt.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #7   9. feb 2014 Hvis du er så øm overfor din bil at den ikke må/kan køre på en grusvej så må du enten køre en anden vej, parkere længere væk eller have en bil nummer to smiley

• #8   9. feb 2014 hvis der er skiltet med det, kan du intet gøre, jeg har lige fået erstattet 2 nye fælge, da der lige pludselig var et hul i vejen på 40x60cm der var 11cm dybt. men det er et langt sejt træk, men vandt over dem

• #9   10. feb 2014 Casper k: Nu er det sådan at der kun er en vej efter den anden er lukket pga. Vejarbejde, og jo jeg er øm over min bil så ville gerne kende reglerne, selv om det er grusvej kan den jo godt være vedligeholdt når det er den eneste vej ind til os.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #10   10. feb 2014 Så må du jo køre efter forholdene eller købe en anden bil som sagt hvis den ikke kan køre på en grusvej.
    Har selv samme problem og ja vejene skal da helst være iorden overalt, men det er de bare ikke og det burde man vide.
    SÅ jeg tager ofte omveje eller parkere helt andre steder ofte og må gå lidt ekstra smiley

Kommentér på:
Kommunens forpligtelser ang. Huller i vejen

Annonce