{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

Anbefal et værksted {{forumTopicSubject}}

Efter en lettere uheldig omgang på værkstedet med Land Roveren, vil jeg meget gerne finde et andet. Det startede egentlig sidste gang hvor jeg fik 4 ridsede fælge tilbage efter et ganske almindelig dækskifte. Det var vel bare en fejl, og de fik en chance til efter god service efterfølgende med reparation uden beregning.
Men efter en større operation for nylig, får jeg en bil tilbage (efter en uge) med lovning på alt er som det skal være.
Rattet er smurt ind i olie, lille ting men generende. Efter stilstand en nat starter jeg bilen, og den går ud efter 30 sek. Underligt, det er da aldrig sket før. Den starter fint igen, og jeg kører afsted. På vej hjem blinker diesellampen, og jeg får en melding at jeg skal køre til tankstation med det samme, nålen banker i nul og jeg går i stå i et stærkt trafikeret kryds midt i Århus. Biler, busser, cyklister og gående er ligeså frustrerede som jeg. Jeg når endda at høre min ufrivillige parkering i trafikradioen. Jeg får fat i Falck der henter bilen, og det viser sig en dieselslange er monteret forkert, altså er 80 liter diesel blevet smidt ud over det hele i løbet af turen. Den var jo næsten fuldtanket. De får bilen igen, laver den og beklager.
Dagen efter går bilen endnu en gang ud. Men starter fint igen, og jeg kan ikke se nogle fejl.
I dag ser jeg efter en kort tur at den blev forholdvis hurtig varm, jeg har kun kørt ret korte ture, så har ikke bidt mærke i det før, har haft den hjemme i 4 dage. Jeg tænker for mig selv, at de da vel har fyldt kølervæske på, men nej. Der er intet i beholderen, så jeg tænker systemet er helt tomt. Min kone bemærkede også den stod og summede efter hun havde slukket den dagen før, det har naturligvis været blæseren der har arbejdet for at få den ned i temperatur igen.
Jeg er ganske skuffet og sur på værkstedet og de får lige et kald i morgen.
Men det jeg egentlig ville var; Er der nogen der kender et værksted i Århus der er gode til dieselbiler og service, jeg har hørt godt om Bosch.
Nåh, lidt luft skal man af med en gang i mellem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal et værksted
  • #1   9. feb 2014 et værksted jeg kender hvor jeg altid har fået den bedste service er Søften auto... super rare og så vil jeg lige tilføje at de pakker dit rat ind hver gang så der ikke kommer olie der på (hvem gør ellers sådan noget???)... stort er det ikke men det har jeg af erfarring lært at det er squ det bedste så man ikke oplever det du har oplevet

  • #2   9. feb 2014 det var sku da også utroligt, af de kan lave fejl på fejl, og så igen.. find et godt lille værksted, med en ældre mand der har lavet biler hele livet, sådan en har jeg, og det virker sku altid, har nemlig også prøvet noget ligene dig, på store dyre værksteder, hvor det er lærlingen der laver din bil. ps og ikke et ondt ord om lærlinge, de ska jo lære det, for at blive dygtige mekanikker en dag. mvh hc

  • #3   10. feb 2014 http://www.landrover-sjelle.dk/

  • #4   10. feb 2014 Søften auto er noteret. Det vil jeg tjekke op på.
    Det værksted jeg har brugt er nemlig et lokalt med en ejer jeg (desværre) kender gennem en bekendt. Det er altid svært når det så går så galt som det er gået her. Mekanikeren har ellers et godt ry, men det er alligevel for meget at stå model til.


  • #5   10. feb 2014 Sjelle kender jeg lidt for godt, dog ikke dem der lavede dette nummer.

  • #6   10. feb 2014 der må da være Landrover klub i Århus området med egne mekanikere osv....

  • #7   10. feb 2014 Lidt langt væk men auto lindvang har styr på det de laver. De har en rigtig dygtig Landrover tekniker.

  • #8   10. feb 2014 Land Rover-klub havde jeg slet ikke tænkt på. Men det skal ikke være en omgang 'skru selv-kursus'. Det kræver en del computerudstyr at komme i gennem operationen.
    Ja, lidt langt til Lindvang desværre.


  • #9   10. feb 2014 Haha, nej, men var det ikke nærmest det de troede på det værksted du lige har brugt? At du selv laver det færdigt?

  • #10   10. feb 2014 Overby auto ved juelsminde. Det er ganske vidst ikke tæt på Århus men jeg kan edderbankeme love dig for du ikke får lov at røre din bil igen får den spiller maks ! De ved altså hvad de laver og chefen (Lars) er på en pæn måde sagt, syg i låget hvad angår perfektionisme og vil gerne sige alt hvad de har gjort og vil gøre og hvor godt det bliver 900 gange inden du går derfra,

    Det er selvf bare mine ord og du kan tage dem eller lade vær, men fortryde det, det kommer du ikke til smiley


  • #11   10. feb 2014 Hehe, jo jeg håber da der har været en form for tankevirksomhed. Det lader det dog ikke til. Men de får lov at lave det u/b nu. Og hvis det ikke er i orden bliver den kørt på et andet værksted på deres regning.

    Tak for bud. Jeg håber at finde et lidt tættere på byen, der må der være nogen der ved hvad der foregår under motorhjelmen.
    Men ellers vil jeg da begynde at søge længere væk smiley


  • #12   10. feb 2014 har du prøvet team bertelsen.... ligge nede af ved dig.. de laver land rover.. mvh hc

  • #13   10. feb 2014 Ja, jeg har bl.a. købt mine seneste biler derude. Men jeg vil gerne finde andre, selvom de helt sikkert har styr på det de laver.

Kommentér på:
Anbefal et værksted

Annonce